Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door yalla
#13822
.... maar zijn er nog niet helemaal.

Vandaag lees ik in Onze Hond een stuk over vaccineren. Daarin staat dat de meeste vaccins bescherming bieden voor twee jaar. Wel wordt geadviseerd Leptospirose eens per jaar te blijven inenten. Ben blij dat hier aandacht aan wordt besteed. Oké het is natuurlijk niet heel erg kritisch en het blijft voorzichtig, maar een eerste stap is gezet. Nu nog de DA.....
Door Gaby
#13823
Goh.., goed dat daar toch maar weer eens aandacht aan besteed wordt.

Mijn DA heeft er inderdaad ook helemaal geen zin in.
Die vind het wel makkelijk zo..
Al die rompslomp en gedoe vindt hij maar niks..

Maar goed wanneer het in de bladen staat zullen DA wel veel vragen krijgen denk ik.
Het kan nu toch niet lang meer duren lijkt mij voordat er enigsinds verandering komt en ik hoop inderdaad in de goede richting..

gr. Gaby
Door oebaya
#13825
Voor wie interesse heeft om zijn dierenarts die er geen zin in heeft om de oren te slaan: ik heb de bijsluiters van alle Nobivac vaccins, hoe ze zijn samengesteld, hun geldigheidsduur en de verpakkingseenheden. Kan de dierenarts ook niet meer beweren, dat hij bepaalde vaccins alleen in grootverpakkingen kan krijgen. Heb deze info van de Nobivac-site van een stuk waar ik niet meer inkom, maar waar ik één keer op terecht ben gekomen, weet alleen niet meer hoe.
Door sylvia
#13826
Voor wie interesse heeft om zijn dierenarts die er geen zin in heeft om de oren te slaan: ik heb de bijsluiters van alle Nobivac vaccins, hoe ze zijn samengesteld, hun geldigheidsduur en de verpakkingseenheden. Kan de dierenarts ook niet meer beweren, dat hij bepaalde vaccins alleen in grootverpakkingen kan krijgen. Heb deze info van de Nobivac-site van een stuk waar ik niet meer inkom, maar waar ik één keer op terecht ben gekomen, weet alleen niet meer hoe.
owowowow ik wil em wel ;D
Door oebaya
#13827
owowowow ik wil em wel ;D
Ze komen er aan. Moet ze alleen even inscannen, doe ik morgen overdag, anders zie ik mijn bed niet meer.
Laatst gewijzigd door oebaya op ma 28 jul 2003, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door oebaya
#13829

anders ik wel ;D
Begrijp dat je ze ook wil Gaby. Moet je me wel even je e-mail adres sturen, staat nl. niet in je profile. Ze komen. Zijn er nog meer mensen die ze willen, stuur me even een mailtje: [email protected]
Laatst gewijzigd door oebaya op ma 28 jul 2003, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#13830
mijn da wil qyan toch niet meer enten, maar ik wil ze ook wel, voor het geval hij opeens van gedachten veranderd ;)
stuur je wel een mailtje later op de dag
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door