Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door ine
#13738
wie doet dat nou, heb je kans in een koeienvlaai te gaan liggen ;D
Tja, dan moet je natuurlijk niet vantevoren zo'n worminfectie opgelopen hebben en gewoon goed KIJKEN, waar je gaat liggen! ;) ;D ;D
Door sylvia
#13739
Maar ringworm is geen worm, maar een schimmel. Kan je al oplopen door in een weiland waar koeien hebben gelopen te gaan liggen zonnen.
ja das wel bekend hoor want welke "worm"krijg je met een smeerseltje weg ???
Door SHIVA
#13740
Zou 'm idd. niet toestaan om het kindje in zijn/haar gezichtje te likken, maar voor de rest? Niet te moeilijk doen, niet te bang zijn. Mijn zussie en ik zijn allebei met honden opgegroeid, persoonlijk heb ik nooit wurrempies gehad, m'n zusje één keer spoelwormen, waarbij helemaal niet zeker was of het wel door de hond kwam. :-/ En ze is er niet blind van geworden ;D
Vind al die berichten een beetje overtrokken, echt gezocht. Weet jij in welke omstandigheden die 60 (overigens waren het er in een ander bericht 75) honden leefden? Want dat wordt nergens vermeld. :-/ Kortom, voor mij is het " zoeken naar". Daarbij komt dat naar mijn mening kleine kinderen best eens blootgesteld mogen worden aan wat vuil en andere negatieve invloeden, kunnen ze weerstand opbouwen. De huidige, steriele, voorzichtige maatschappij zorgt voor steeds meer kinderen die nergens tegen kunnen. Geldt trouwens óók voor hondjes ;)
ik ben het helemaal met je eens
vroeger speelde wij als kind in een zandbak daar kwamen honde en katten
nooit ziek geweest of wormen gehad
mijn vriendin zat altijd bij de dokter voor een pilletje of kuurtje
want ze mocht nooit ergens aanzitten
en altijd en eeuwig handen wassen

wij hadden huisdieren en hun niet was vies
ik ben kern gezond mijn man en kind ook
alleen tijdens de zwangerschap mocht manlief de kattebak doen
gaan we niet te ver
voorzichtigheid prima maar maak er geen kasplantjes van
gr shiva
Door Leo
#13741
Nou heb ik het nergens in het verhaal over likken gehad, terwijl dat nu juist wel goed is voor een mens, je wordt er hartstikke resistent van!  ;D
Door Ink
#13742
Nou heb ik het nergens in het verhaal over likken gehad, terwijl dat nu juist wel goed is voor een mens, je wordt er hartstikke resistent van! ;D
Le in je mand en rap een beetje! Dit is een net forum!
Door Leo
#13744

Le in je mand en rap een beetje! Dit is een net forum!
Dat doet me denken aan dat verhaal over twee monniken Ink, vertel ik je morgen want ik moet naar me mand!
Door Nelly
#13745

Dat doet me denken aan dat verhaal over twee monniken Ink, vertel ik je morgen want ik moet naar me mand!
Hé! Houdt-ie ineens op als het spannend wordt! :(
Kerels ook altijd! :-X
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door