Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Edelgrijsje
#1130890
de opleidingen die hij moet doen moet hij uiteindelijk zelf betalen..
de baas schiet t voor.. en hij moet er een x aantal jaren voor blijven werken.. anders moet je de overige kosten zelf betalen..
maar.. omdat er ieder jaar wel een nieuwe opleiding voor de deur staat.. lopen de kosten én de jaren dus op..
nu zou hij eigenlijk ander werk moeten gaan zoeken.. want zijn rug kan dit niet meer aan..
een paar maanden terug lag hij al plat op straat omdat het zodanig in zijn rug is geschoten was,

Nou, dit klinkt bijna als slavernij... :-X >:(

Gelukkig is dat bij ons niet het geval. ( Hispeed ) Onze machinisten moeten ook veel leren, maar hebben niet van zulke voorwaarden gelukkig.

Ik heb mijn da trauwens gekozen om zijn berijkbaarheid en kundigheid en vooral omdat ik goed met hun kan overleggen als er problemen zijn ( ik kan dus gewoon goed met hin door 1 deur ). Dat vind ik heel belangrijk. Het is een kleine praktijk die hij samen met zijn vrouw runt.
Door Nyncke
#1130926
Soms komt het over dat ik alle da over 1 kam scheer dat is echter niet waar.

Ik ga ervanuit dat degene die goed werk leveren en/ of het hart op de juiste plaats hebben dat van zichzelf wel weten. Dat zijn de mensen die je een kaartje stuurt of bij je volgende bezoek nog eens benadrukt hoe fijn ze je hebben geholpen.
Dat heb je nodig als mens om te ontvangen maar ook om te geven.
Ook de mensen hier op het forum weten van zichzelf of ze hun werk goed doen of niet. Dat hoeft niet altijd zijn maar kan per situatie verschillen.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt, ook dat snap ik.
Maar in het geval van dat pupselkoppie van mij was het fijn geweest als het was toegegeven. Medeleven een, het spijt me dat ik zo fout zat...dat had een hele hoop gescheeld.

En ik moet nu even heel erg mijn best doen dat ik straks, op zondagavond, gewoon even mijn werk kan gaan doen.... want ik ben er altijd weer zo aangeslagen door als ik het over Djinger heb.
Laatst gewijzigd door Nyncke op zo 28 dec 2008, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door