Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door crutz
#1062387
weet dat t minimaal 3 mnd is, maar hoorde laatst dat er fabrikanten zijn die aangeven dat het vanaf 9 wk kan
en dat  als de fabrikant dat aangeeft instanties als landen (voor import) dat ook accepteren....

wie weet hier meer van en ook of het niet te veel is

want t liefste ent ik zo laat mogelijk, dan vliegt hij ook pas met circa 15 wk, maarja, pupkoper heeft hem t liefst zo vroeg mogelijk (ook begrip voor, maar niet tenkoste van de pup....)
Door Suzanne
#1062595
Hm....

Ik vind Rabies zowiezo een rot-enting!

Maar honden jonger dan 3 maanden HOEVEN toch ook niet geent te zijn en mogen toch zonder zo'n enting de grens over? Of is dit nou weer zo'n geval klok wel horen luiden maar niet weten waar de klepel is?

Ik zou zeker niet een pup van 9 weken al blootstellen aan Rabies-enting als dat niet strikt, maar dan ook strikt noodzakelijk is.

Suzanne
Door crutz
#1062603
Suzanne schreef: Hm....

Ik vind Rabies zowiezo een rot-enting!

Maar honden jonger dan 3 maanden HOEVEN toch ook niet geent te zijn en mogen toch zonder zo'n enting de grens over? Of is dit nou weer zo'n geval klok wel horen luiden maar niet weten waar de klepel is?

Ik zou zeker niet een pup van 9 weken al blootstellen aan Rabies-enting als dat niet strikt, maar dan ook strikt noodzakelijk is.

Suzanne
helaas zijn er landen waar puppen onder de 3 mnd en 21 dagen niet naar toe mogen zonder rabies.......

maar t is al niet meer nodig, pup gaat zonder rabies weg, heeft hij met de instanties kunnen regelen (geloof op basis van titer van moeders die ik hier heb voor Zweden)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door