Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Fido
#1046043
conleeuw schreef: je wordt er toch echt niet goed van, eerst naar de da om enten door te spreken, zonder hond dus.... ik wil niet dat er iets naar binnen gaat waar ik het niet mee eens ben. Tuurlijk komt dan 3 jarige registratie nobivac aan de orde... nou, ja dat is wel zo maar dat kan niet echt in je entboekje omdat er ook lepto bij in zit en die is maar een jaar geldig, ik dus, ja ok, maar dan kan ik nog kiezen om volgende jaar opnieuw langs te fietsen voor de lepto... ja maar, de entvlesje heeft maar een sticker, en die is voor ook lepto dus mag het maar 1 jarig in de boekje staan... grrrr, ik heb nu gezegt, ik wil absoluut niet enten als er niet een datum drie jaar in de toekomst sta, als ze dan appart willen dat er lepto voor over een jaar in staat, prima, anders niet. Nu ga ik vanavond met Blues, dan kan ik wellicht opnieuw deze argument gaan houden dan krijg ik dus een ander ::)
Hè wat gek wij hebben aparte stickertjes voor de lepto en de lepto dus apart.
Lijkt mij handiger als die da anders inkoopt ;) cocktail en lepto apart en dan heb je ook de stickertjes los van elkaar. Probleem opgelost toch ;D



nu word ik al gek als ik die koelkast open doe bij ons, we hebben alles wat los is los van elkaar en dus wel tig doosjes staan. Even wennen maar we kunnen zoveel mogelijk op maat enten en dat voelt een stuk beter :)
Door conleeuw
#1046055
nou, ik heb de discussie gevoerd, maar da was mak, hij had namelijk mijn deerhounds aangezien voor een ierse wolfshond.... schaam... dus hij wilden wel luisteren, nou moeilijk hoor, en waarom wilden ik dat nou, en zo voort. Dus ik zei, ik wil niet onnodig enten, waarom zou ik. Tja, nou... uiteindelijk heeft hij mij beloofd om het te doen zoals ik het wilden, ik had mijn entboekje er niet bij, die mag ik morgen ochtend afgeven en dan komt het voor elkaar, hij was niet zo super moeilijk hoor, maar goed, ik vindt het ergens wel belachelijk dat ik er hoe dan ook over moet beginnen.
Is dus voor elkaar, sterker nog, ik heb het nog beter voor elkaar. Blues haar puppen enting was geen puppen enting maar een coctail (schijnt in duitsland wel vaker gedaan te worden) dus dit is haar tweede echte coctail, zij is dus nu echt klaar voor drie jaar... maar de da moest wel even vragen, waarom niet nog een enting er in... nou omdat ik het niet nodig vindt, ik zei nog ik wil wel een titerbepaling laten doen als hij er over in zit.... nou nee dat was niet nodig.... dus... Blues is klaar !! voor drie jaar, of ik nu lepto ent volgende jaar mag ik zelf weten  ;)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1046059
Fido schreef: nu word ik al gek als ik die koelkast open doe bij ons, we hebben alles wat los is los van elkaar en dus wel tig doosjes staan. Even wennen maar we kunnen zoveel mogelijk op maat enten en dat voelt een stuk beter :)
Hebben jullie niet zo´n mooi koelkastje aan de muur gekregen van meneer Nobivac, waar je alle entingen in kan hangen?
Wij wel :P
Door Fido
#1046076
*Dorothea* schreef: Hebben jullie niet zo´n mooi koelkastje aan de muur gekregen van meneer Nobivac, waar je alle entingen in kan hangen?
Wij wel :P
Nee wij krijgen niks nakkes nadda....... zijn we te eigenwijs voor, of niet helemaal standaard genoeg of niet brutaal genoeg of.......

morgen toch maar even bellen of het niet eens tijd wordt dat wij ook iets krijgen ;D Koelkast is wel aan het uitpuilen nu :D
Door conleeuw
#1046311
oh ja, wat ik niet vertelde is dat het ter spraken kwam wat ik voerden... dus ik zei vers, en wat kreeg ik als antwoord....... tja, hij vondt het té moeilijk, heeft er de tijd en energie niet voor om alles uit te vogelen en dan ook aan te schaffen en zo voort, dus hij voert wel brokken.... gezegd als een soort excuuses dat hij niet vres voer ;D dat is toch wat anders dan.... ben je van de ratten besnuffeld.... dus ik heb geen preek gehad over mijn manier van voeren, ook niet eens van... ja maar zou je de pup niet toch maar brokken geven of zo iets, niets, nada, wat dat betreft is het al een stapje in de goede richting, nu nog kijken of we verder nog door een deur kan over andere dingen  ;)
Door sandrra
#1046312
nou ja zeg wat een slap excuus. Maar goed hij staat er niet negatief tegenover scheelt ook weer enorm.
Door conleeuw
#1046435
ja het is een flauw excuus, maar ik vondt het op zich wel grappig dat hij een beetje in de verdediging schoot, terwijl ik als vervoerder meestal in de verdediging moet schieten waarom ik het wel doe... nu ging hij waarom hij het niet deed ;)
Door sandrra
#1047012
conleeuw schreef: ja het is een flauw excuus, maar ik vondt het op zich wel grappig dat hij een beetje in de verdediging schoot, terwijl ik als vervoerder meestal in de verdediging moet schieten waarom ik het wel doe... nu ging hij waarom hij het niet deed ;)
Dat is ook wel grappig ja. Toen wij voor de vakantie bij de DA waren en hij zei dat de dames er enorm goed uitzagen kon ik t ook niet laten om te beginnen over barf. Ik had al een hele verdediging klaar , maar hij knikte instemmend :) Hij vroeg wel ff bezorgd of ik toch niet alleen maar vlees voerde waarop ik t hele menu eruit gooide en hij tevreden knikte. Tja het resultaat van versvoerden stond voor zijn neus dus..... ;)
Door Mevroi Kruim
#1047995
Connie, wijs hem eens op het bestaan van kvv  ;D dan heeft íe echt geen smoes meer van moeilijk uitzoeken enzo  ;D ;D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door