Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Erna
#869309
Rovanna schreef: Nou ik denk dat je naar de plaatsbaarheid moet kijken. Erna heeft hier genoeg ervaring mee dus ik neem aan dat zij best kan bepalen of er een vergoeding aan "mag" zitten. Ik heb voor mijn herplaatser ook niets betaald en deze stond, net als Sita, op de nominatie om ingeslapen te worden. Daarbij komt dat katten over het algemeen ouder worden dan honden dus een 10-jarige kat is jongeer dan een 10-jarige hond.
Inderdaad is plaatsbaarheid een belangrijk gegeven in dit soort dingen. Ik hoef er ook geen doekjes om te winden dat de plaatsbaarheid van Sita ietsje boven nihil zit. De kans zit er in dat ze haar dagen gewoon bij ons zal gaan slijten maar dat wisten we voordat we haar gingen halen. De eigenaar had 1 serieuze reactie gehad op het herplaatsen van Sita en ze is ook daadwerkelijk wel 1 dagje naar een nieuwe eigenaar geweest. Die heeft haar weer teruggebracht omdat hij of zij toch liever een jongere hond had. ::) (haal haar dan ook niet op denk ik dan).

Maar toch vind ik geld vragen voor een herplaatshond of kat (ongeacht de leeftijd) toch altijd een moeilijk punt. Wij vragen zelden een vergoeding maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel doen. Het kost immers altijd geld om een hond op te vangen.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#869322
Erna schreef: Inderdaad is plaatsbaarheid een belangrijk gegeven in dit soort dingen. Ik hoef er ook geen doekjes om te winden dat de plaatsbaarheid van Sita ietsje boven nihil zit. De kans zit er in dat ze haar dagen gewoon bij ons zal gaan slijten maar dat wisten we voordat we haar gingen halen. De eigenaar had 1 serieuze reactie gehad op het herplaatsen van Sita en ze is ook daadwerkelijk wel 1 dagje naar een nieuwe eigenaar geweest. Die heeft haar weer teruggebracht omdat hij of zij toch liever een jongere hond had. ::) (haal haar dan ook niet op denk ik dan).
Nou ja zeg >:(
Erna schreef: Maar toch vind ik geld vragen voor een herplaatshond of kat (ongeacht de leeftijd) toch altijd een moeilijk punt. Wij vragen zelden een vergoeding maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel doen. Het kost immers altijd geld om een hond op te vangen.
Nou eerlijk gezegd vind ik dat ook hoor. Ik had het toch ook een tikkeltje vreemd gevonden als ik voor Annak destijds had moeten betalen.

Maar goed, we dwalen af van het oorspronkelijke topic :-[
Ik wil daar nog wel op reageren: ik zou haar niet in laten enten totdat er uitzicht is op plaatsing. Je schrijft namelijk zelf dat als je haar zou houden, je het niet zou doen en je schrijft dat de plaatsbaarheid iets boven nihil is. Dus.....
Door Erna
#869324
Rovanna schreef:
Ik wil daar nog wel op reageren: ik zou haar niet in laten enten totdat er uitzicht is op plaatsing. Je schrijft namelijk zelf dat als je haar zou houden, je het niet zou doen en je schrijft dat de plaatsbaarheid iets boven nihil is. Dus.....
Jaaaaaaaaa, maar zaken veranderen binnen een tel als je niet oppast. Van redelijk uitzichtloos gaat de eventuele plaatsing van Sita nu ineens in een stroomversnelling. Veel meer kan ik er nog niet over zeggen maar er zijn bewegingen zeg maar.

In dit soort gevallen is het dus echt heel fijn om een groot netwerk te hebben en veel mensen te kennen! Duim maar mee.
Laatst gewijzigd door Erna op ma 26 nov 2007, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door henneke
#869480
oh joepie dat zou geweldig zijn zeg ! maar kan je het probleem niet doorspreken met de evt aankomende eigenaren ?
Door Erna
#869504
henneke schreef: oh joepie dat zou geweldig zijn zeg ! maar kan je het probleem niet doorspreken met de evt aankomende eigenaren ?
Is al gebeurd..hihhhihi

Zaterdag gaan we kennismaken krijg ik net door.
Door Erna
#869526
Lizzy schreef: Wattt?? Nou jaaaa Erna, DAT is snel! Vertel!
Nope, jullie zullen tot zaterdag moeten wachten. Hihihih

Sita heeft zonet wel haar eerste stukjes rauw vlees (kopvlees) gegeten dus we zijn in een hoera stemming hier!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door