Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#96144
Ik heb echt nog nooit een penning gekregen,dat zal dus wel niet verplicht zijn ,en aangezien ik hier zeker te weten de helft betaal als jullie voor een enting zal mijn DA die penningen wel gewoon achterwege hebben gelaten ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 14 mei 2004, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#99550
Ine schreef: Ook ik weet niet beter, dan dat je een penning krijgt met daarop het nr en de houdbaarheidsdatum.
Elk jaar een ander model. Zo heb ik van 1999 nog een klok liggen. Se afgelopen jaren kan ik me een soort bloemmodel herinneren en een koperkleurig elipsachtig iets.
Heb m'n honden jarenlang jaarlijks tegen rabiës laten enten :-[, en pas één keer een penning gekregen. Vier jaar geleden. Normaal alleen het bekende rose papier :P
Gebruikersavatar
Door Cherry
#99878
Ik heb voor mijn honden sinds deze week ook een paspoort en bij de rabies-enting ook voor de eerste keer een penning gekregen.
Ik wist zelfs niet dat er voor rabies een penning bestond!
Ik was 75 euro kwijt voor elk een rabiesenting en 1x de laatste puppy-enting. Zal de volgende keer toch eens een gedetailleerde rekening vragen want ik heb totaal geen idee wat alles afzonderlijk kost.
Door ziggy
#100171
Cherry,
verleden week hebben de onze ook een rabiës en een kennelhoest inenting gekregen, mét penningen.
We waren € 80,00 kwijt. :-X
Groet,
Vic.
Door Elvira
#101413
Vorige week in Zingaro ingeënt tegen parvo en ziekte van weil. Ik heb ook het boekje "meegekregen"
Totaal € 51.49 kwijt.
€ 5 voor boekje
€ 24.50 consult
€ 11.90 enting
€ 10 ontworming.
€ 7.19 BTW

Terwijl ik daar was heb ik diverse teken gevonden, terwijl ik hem stond te aaien, die de dierenarts verwijderd heeft. In z'n boekje staat dat hij behandeld is tegen teken/vlooien ???
Ik heb wel gezegd dat hij behandeld was tegen teken, maar dat het niet hielp. Ik heb nu iets van ecostyle en dat spuit ik voor de wandeling op z'n rug en voorborst. Dit helpt tot nu toe vrij goed.
Elvira
Laatst gewijzigd door Elvira op di 25 mei 2004, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door