Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door ine
#94175
Dank je Linda!
Misschien kunnen we over 2 maanden eens iedereen vragen om ervaringen/informatie over de betreffende vakantielanden, hier op te schrijven!
Dus iedereen, die op vakantie gaat naar het buitenland en na 3-7-04, graag jullie info melden! ;) ;D
Door jeanne
#94611
Timmy schreef: Jammer Jeanne ;D
De nieuwe boekjes zijn er nog niet. De KNMvD dacht slim te zijn door vorig jaar boekjes te laten maken die "voldeden" aan de gestelde eisen van het uniforme Europese boekje. Helaas voor de KNMvD... dit wordt dus niet geaccepteerd door EU. Dus komt er weer een nieuwe... Fijn he? Kunnen we nog eens zelf betalen ook...

Gr.
Linda
klopt, je hebt gelijk. Ik heb nog een oude, kwam ik gisteravond ook achter ;D
Door ine
#94707
Wat ik uit de stukken begrepen heb, is dat het oude boekje straks gewoon wordt overgeschreven in het nieuwe en is het onzin om nu geld uit te geven voor een tijdelijk boekje!
Ook hier zijn die boekjes, voor 5 euro! Nou, echt niet! >:(
Door alies2
#94709
Ik ben bang dat ik wel zal moeten. Wij reizen regelmatig door Duitsland en in juni wil ik met Shamook naar een show in Duitsland.
Door ~anna~
#94740
In club boekjes heb ik weleens zo'n schema zien staan ik zal kijken of ik nog kan vinden met sommige landen is het een heel gedoe.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#94791
Het nieuwe schema wordt: voor EU landen: rabies volgens bijsluiter, dus elk jaar of elke drie jaar + chip of leesbare tatouage + EU paspoort.
Voor landen buiten de EU moet er een titerbepaling van de rabiesantistoffen hebben plaatsgevonden, hoe lang van te voren weet ik niet.
Door lekker kort
#94875
Nou ik heb de eerste klant met het nieuwe boekje binnen wat een waardeloos vod is het, erg onduidelijk van opzet en een waar zoek plaatje.

Groet Fritz.
Door alies2
#95248
Vanmiddag bij de da geweest. Er zijn nieuwe inentingsboekjes en deze zijn definitief. Je hoeft dus niet per 3 juli wéér een boekje te halen.
Wat ik vverwarrend vond was dat mij vetreld werd dat de rabies 1 jaar geldig is terwijl ik hier 3 jaar gelezen had.
Gebruikersavatar
Door Loti
#96020
Mijn honden zijn vandaag geent tegen rabies, maar ik heb geen penning gekregen, wel een nieuw dierenpaspoort. Zou de penning afgeschaft zijn?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#96041
Loti schreef: Mijn honden zijn vandaag geent tegen rabies, maar ik heb geen penning gekregen, wel een nieuw dierenpaspoort. Zou de penning afgeschaft zijn?
ik heb nog nooit een penning gekregen bij de rabies enting,aleen een rose papier.
Door ine
#96080
Ook ik weet niet beter, dan dat je een penning krijgt met daarop het nr en de houdbaarheidsdatum.
Elk jaar een ander model. Zo heb ik van 1999 nog een klok liggen. Se afgelopen jaren kan ik me een soort bloemmodel herinneren en een koperkleurig elipsachtig iets.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door