Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door ~anna~
#73183
Mijn hond gaat altijd kwispelend bij de da naar binnen(koekjes) :P
Omdat we verhuist waren kwamen we vorig jaar bij een andere da terecht.En deze da maakt niet kennis met hem vraagt vanaf een afstand wat ik zoal met hem doe(training ???) en verder niks bijzonders? nee zeg ik ???
Komt ineens zijn assistent erbij mijn hond is vrolijk zij maakt teminste even kennis.En dan loopt de da op hem af en zijn assistent pakt zonder mij te vragen mijn hond heel stevig vast en de da wil hem een spuit geven mijn hond krimpt helemaal in elkaar.Nou zeg ik dat heb ik nog nooit meegemaakt voor een prik een assistent erbij ???en zonder zijn hartje eerst te luisteren!Laat die prik maar zitten >:(
Laatst gewijzigd door ~anna~ op wo 31 mar 2004, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lekker kort
#73356
Ik laat mijn honden of katten nooit enten in combi met een narcose of verminderde weerstand, mijn veestapel is pasgeleden weer geent, 2 maanden te laat (oei ik was in overtreding) dat kwam omdat die ouwe niet in orde was, toen die weer beter was nog een maand gewacht en toen pas alles laten enten, maar ja bij mij komt de dierenarts gewoon even aan huis, ik zie het namelijk (hij ook niet) niet zitten om met 3 honden en 6 katten (in een heeeel klein Peugeotje) langs te komen.

Groeten fritz.

Barfplaats wordt gesponsord door