Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door senadance
#68670
Ja , gisteren heb ik zuurkool gekocht,ver uit het vat,
ik weet mozes raakt helemaal in trance als hij het ruikt, en beter nog proeft het lijkt wel of hij effe niets meer ziet of hoort.
Hij is er helemaal bezeten van.
Dus heb ik hem een handje vol gegeven.
Rare vraag komt nu!!
Vroeger werd er verteld (o.a. door mijn schoonmoeder) dat zuurkool goed is tegen wormen, weten jullie hier iets van??
en mag Mozes zuurkool eten?? (natuurlijk niet teveel)
Laatst gewijzigd door senadance op za 20 mar 2004, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#68677
dit is een quote van een bericht van Roger
Wolven worden wormvrij gehouden door de huid , haar en pluimen van de prooien die vezelige structuur dus die je , zoals bv; Juliette aangeeft kan vervangen doore bijvoorbeeld een klein beetje zemelen of havervlokken over het vlees te strooien (of zuurkool)
Door Anna Penta
#68970
Ah! Da's een goeie. Wilde net aan het stuk over wormen en teken gaan werken. Hoe vaak zou je zuurkool moeten geven? Ik zou zeggen een- tot tweemaal per week een beetje. En natuurlijk alleen als er zuurkool is. En anders dus zemelen of havervlokken (dagelijks een theelepeltje?). Aha! Weg met de Drontal :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#68990
Anna Penta schreef: Ah! Da's een goeie. Wilde net aan het stuk over wormen en teken gaan werken. Hoe vaak zou je zuurkool moeten geven? Ik zou zeggen een- tot tweemaal per week een beetje. En natuurlijk alleen als er zuurkool is. En anders dus zemelen of havervlokken (dagelijks een theelepeltje?). Aha! Weg met de Drontal :P
Deze huismiddeltjes zijn er voor om de darmen zou te laten werken dat de hond zelf van enkele wormen af kan komen,als je hond wormen heeft zou ik gewoon de drontal er bij nemen,je zou er voor kunnen kiezen om bijvoorbeeld het mest van je honden te laten onderzoeken op wormen en pas drontal of iets dergelijks te geven als er een daadwerkelijke besmetting is.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door