Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#675296
Ik ga volgend najaar met 1 van de honden mee op een trainingsweek in Zwitserland (www.exarcio.nl), nu zijn al mijn honden geent met de nobivac rabies enting die 3 jaar geldig is maar helaas is  Zwitserland geen eu land dus hier gelden nog de oude regels >:( :boxing: :boxing: :boxing: :crying: dus ik moet opnieuw rabies op tijd halen. Daarnaast weet ik nog niet welke hond ik meeneem. Kortom weet er iemand of er voor september 2007 iets gaat veranderen hieraan? Als het even kan wil ik ze opnieuw in laten spuiten.
Door Jolly
#675414
Wat een onzin zeg, weet je dat wel zeker dat je echt rabies opnieuw zou moeten doen?
Kijken ze bij de grens niet naar de datum die door de Da op dat formulier is ingevuld?
Door Cindy de Wolf
#675425
Jolly schreef: Wat een onzin zeg, weet je dat wel zeker dat je echt rabies opnieuw zou moeten doen?
Kijken ze bij de grens niet naar de datum die door de Da op dat formulier is ingevuld?
Helaas weet ik het ook echt zeker, ook op de site van dogsincluded staat het en ook als je verder zoekt. Ik ben ruim 2 jaar geleden in Zwitserland geweest en de kans dat je wordt gecontroleerd is ook nog eens vrij groot :'( dat risico durf ik dan niet te nemen. Het is inderdaad grote dikke vette onzin!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door