Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#648282
Lil schreef: Hier een traditionele da, hij wilde er geen drie jaar inschrijven, maar heeft er twee jaar ingeschreven (voor de rabies dan he). In Nederland is het twee jaar geldig en in Duitsland hebben ze het geslikt, aangezien ze wel weten van die registratie maar geen verstand hebben van de merken, ze kijken naar wat de da genoteerd heeft en dat geldt. ;D ;D ;D
Mijn da schreef begin oktober voor de rabies 3 jaar uit maar voor de cocktail nog steeds maar 1 jaar!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#666520
Ik kreeg vandaag een brief met de mededeling dat de Nobivac cocktail nu voor drie jaar geregistreerd is! Het is dus officieel!
Door Jolly
#666600
Hitam schreef: Ik kreeg vandaag een brief met de mededeling dat de Nobivac cocktail nu voor drie jaar geregistreerd is! Het is dus officieel!
Mooi, nou weer even alle Da's wakker schudden.
btw, is dit nationaal of ook internationaal erkend?
Door Lizzy
#666619
Hitam schreef: Ik kreeg vandaag een brief met de mededeling dat de Nobivac cocktail nu voor drie jaar geregistreerd is! Het is dus officieel!
Heel mooi! Dank je voor de update Tannetje!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#666847
Jolly schreef: Mooi, nou weer even alle Da's wakker schudden.
btw, is dit nationaal of ook internationaal erkend?
Dit is nationaal. Registraties wisselen per land. Maar als een Nederlands dierenarts verklaard dat het pas over drie jaar weer hoeft is dat volgens mij overal geldig.
Door EdwinK
#666849
Las het net in een ander forum :) Moet Brenda een deze dagen laten enten, omdat ze eind december naar een kennel moet :(
Door Jolly
#666978
EdwinK schreef: Las het net in een ander forum :) Moet Brenda een deze dagen laten enten, omdat ze eind december naar een kennel moet :(
Nou das mooi, dan ent je nu bij een Da die nobivac ent en 1 die ook weet dat de registratie van cocktail ook 3 jaar geldig is en dan ben jij en ook Brenda natuurlijk er weer voor 3 jaar vanaf. ;D
Door Sennaruby
#667046
Ik heb nog een vraagje over die registratie:

Stel ik laat mijn hond maandag inenten met de Cocktail van Nobivac en de dierenarts gebruikt nog 'oude' batchnummers. Geldt hiervoor dan ook de 3-jarige geldigheidsduur of moet ik dan wachten tot de dierenarts een nieuwe voorraad heeft aangeschaft?

Groetjes,

Fieke
Door Erna
#667117
Sennaruby schreef: Ik heb nog een vraagje over die registratie:

Stel ik laat mijn hond maandag inenten met de Cocktail van Nobivac en de dierenarts gebruikt nog 'oude' batchnummers. Geldt hiervoor dan ook de 3-jarige geldigheidsduur of moet ik dan wachten tot de dierenarts een nieuwe voorraad heeft aangeschaft?

Groetjes,

Fieke
Volgens mij maakt dat niet uit omdat de samenstelling van het vaccin niet veranderd is. Het enige wat veranderd is, is de registratie.
Door Sennaruby
#667152
Dat dacht ik ook, Erna, maar is dat ook geldig dan als je bijvoorbeeld in het geval van de Rabiesenting naar het buitenland zou gaan, ze houden je aan en controleren het paspoort erg goed (gebeurt volgens mij nooit, maar a la), ze controleren het batchnummer en ze komen erachter dat het van voor de registratiedatum is? Dit is wel vergezocht, maar goed....

Groetjes,

Fieke
Gebruikersavatar
Door Hitam
#667159
Officieel gaat het denk ik pas bij de volgend batch in. Maar ik denk niet dat iemand daar ooit naar kijkt. Veel te ingewikkeld.
Door conleeuw
#667229
jippeeeee !!!!! boy , wat hebben ze er lang over gedaan :o mar goed, h et is zo ver, of ik volgende jaar ent hangt een beetje er van af of ik ga showen met Jazz, anders wordt het pas de jaar er op, of zelfs langer, dit jaar ook niet geent......... maar wel goed dat er nu een officiele 3 jarig registratie bestaat ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door