Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#472764
Nou, ik heb schijnbaar een goede brief geschreven, want ze heeft contact gehad met een paar collegadierenartsen en zij gaat per direct over op in ieder geval een iets beter schema, ook voor pups en ze wil ook meewerken aan eventuele aangepaste vaccinatieschema's... Het is nog niet helemaal perfect, maar ze wil dus wel! Ik blijf het nog steeds een beetje raar vinden, maar ik ben blij dat ze naar mij heeft geluisterd en mijn ellelange epistel ter harte heeft genomen 8)
#472766
goed hoor van jou en van jou dierenarts, tenminste weet je nu dat je met deze da in gesprek kan gaan en dat er serieus naar jou geluisterd wordt, dat vindt ik een van de belangrijkste voorvereisten van een goede dierenarts ;D
#472779
conleeuw schreef: goed hoor van jou en van jou dierenarts, tenminste weet je nu dat je met deze da in gesprek kan gaan en dat er serieus naar jou geluisterd wordt, dat vindt ik een van de belangrijkste voorvereisten van een goede dierenarts ;D
Dank je en inderdaad is het goed van haar! Ik vind het inderdaad erg belangrijk dat er overlegd kan worden over de behandeling en als er dan ook nog echt naar geluisterd wordt... 8) :D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door