Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Tanna
#3406846
Ivy is nu ruim 2 jaar en heeft met 6 weken de eerste enting gehad bij de fokker. Daarna is ze 2 keer getiterd en de tweede keer was hepatitis gezakt naar 0. In overleg met een expert :) heb ik toen besloten Ivy niet meteen te laten enten maar te wachten tot ze een halfjaar was. Voordat ze de enting kreeg is ze eerst homeopathisch ontstoord, zodat haar lijfje extra sterk was. De titer daarna was prachtig.
Begin oktober vorig jaar hadden we een afspraak voor de controle titer maar door onze ellende thuis is dat allemaal niet doorgegaan. Gisteren is ze dan toch getiterd : hepatitis en distemper zijn niet vreselijk hoog, maar voorlopig goed genoeg, over 2 jaar weer titeren. Parvo heel mooi, over 3 jaar titeren.
Niet gek voor een hondje met maar 2 entingen!
Ze heeft ook een consult met bioresonantie gehad, heel interessant.
Door Lizzy
#3406873
Tanna schreef: wo 15 jul 2020, 14:20 Ivy is nu ruim 2 jaar en heeft met 6 weken de eerste enting gehad bij de fokker. Daarna is ze 2 keer getiterd en de tweede keer was hepatitis gezakt naar 0. In overleg met een expert :) heb ik toen besloten Ivy niet meteen te laten enten maar te wachten tot ze een halfjaar was. Voordat ze de enting kreeg is ze eerst homeopathisch ontstoord, zodat haar lijfje extra sterk was. De titer daarna was prachtig.
Begin oktober vorig jaar hadden we een afspraak voor de controle titer maar door onze ellende thuis is dat allemaal niet doorgegaan. Gisteren is ze dan toch getiterd : hepatitis en distemper zijn niet vreselijk hoog, maar voorlopig goed genoeg, over 2 jaar weer titeren. Parvo heel mooi, over 3 jaar titeren.
Niet gek voor een hondje met maar 2 entingen!
Ze heeft ook een consult met bioresonantie gehad, heel interessant.
Hartstikke mooi. Wat vond je interessant aan de bioresonantie? Kun je er wat meer over vertellen?
Door Fieke1975
#3406944
Saar is deze week ook voor het eerst naar bioresonantiemevrouw geweest. Ik ging daar met onze vorige honden ook altijd heen. En ik zelf ook, maar dan naar iemand anders. Ruby is dmv bioresonantie haar Franse hartwormbesmetting kwijt geraakt en ik zelf ben hard op weg naar herstel van lymeborreliose.
Het is handig om de organen te testen of en waar storingen oid zitten, allergieën en gevoeligheden bloot te leggen en eventuele parasieten en dergelijke vast te stellen en te behandelen. Erg fijn en ik ben blij dat ik dat met Saar al op jonge leeftijd heb laten doen. Zo kan ik met voeren en snacks rekening houden met haar allergiën waar je anders misschien pas veel later of niet achter gekomen was. Ze heeft ook nog steeds een bacterie in haar nier, de veroorzaker van haar eerdere blaasontsteking. Die wordt nu ook behandeld. Aanrader! Mijn voorkeur gaat wel uit naar behandelaren die werken met de bicom. Geweldig apparaat!
Door Tanna
#3407077
Lizzy schreef: do 16 jul 2020, 07:11 Hartstikke mooi. Wat vond je interessant aan de bioresonantie? Kun je er wat meer over vertellen?
Ik wilde Ivy door laten meten vanwege jeukende oortjes en voetjes. Daar heeft ze niet steeds last van maar de oortjes in elk geval als ze loops is en daarna blijft het nog een tijdje opspelen. Voetjes meestal als het zomer is en er bloeiend gras is.
Toch kwam er niet uit dat ze last heeft van het gras, wel van pollen. Maar ja, pollen zitten natuurlijk ook overal. Ik spoel sinds vorige week haar voetjes af als we hebben gewandeld.
Ik heb zelf homeopathie gestudeerd en heb Ivy de laatste tijd behandeld met blaas- en niercompositum. Oren en nieren horen in de homeopathie bij elkaar. Er kwam inderdaad uit dat de nieren wat ondersteuning kunnen gebruiken en nu geef ik haar Pulsatilla. Ik moet zeggen, oortjes gaan wel wat beter. Maar ja, de loopsheid is inmiddels ook achter de rug dus dat helpt ook. Hopelijk werkt de Pulsatilla goed en krijgen we het onder controle.
Vanwege de voetjes krijgt ze Puur Derm.
Als je zelf van alles hebt geleerd in het alternatieve is bioresonantie ook interessant en het was voor mij leuk dat ik al de goede kant op had gedacht wat de oren betreft.
Door Tanna
#3407228
Fieke1975 schreef: vr 17 jul 2020, 17:41 Saar is deze week ook voor het eerst naar bioresonantiemevrouw geweest. Ik ging daar met onze vorige honden ook altijd heen. En ik zelf ook, maar dan naar iemand anders. Ruby is dmv bioresonantie haar Franse hartwormbesmetting kwijt geraakt en ik zelf ben hard op weg naar herstel van lymeborreliose.
Het is handig om de organen te testen of en waar storingen oid zitten, allergieën en gevoeligheden bloot te leggen en eventuele parasieten en dergelijke vast te stellen en te behandelen. Erg fijn en ik ben blij dat ik dat met Saar al op jonge leeftijd heb laten doen. Zo kan ik met voeren en snacks rekening houden met haar allergiën waar je anders misschien pas veel later of niet achter gekomen was. Ze heeft ook nog steeds een bacterie in haar nier, de veroorzaker van haar eerdere blaasontsteking. Die wordt nu ook behandeld. Aanrader! Mijn voorkeur gaat wel uit naar behandelaren die werken met de bicom. Geweldig apparaat!
Ja, bij Ivy is er ook gemeten op gedroogde snacks en de kruiden die ze van me krijgt, zelfs de dosering. Was gelukkig allemaal goed. Voer meten had gekund als ik alle smaken uit de vriezer had meegenomen maar dat heb ik niet gedaan :biggrin2: . Maar als er echt iets niet goed was geweest was dat er wel uitgekomen.
Door Tanna
#3407229
Lizzy schreef: wo 22 jul 2020, 07:21 OK, dank je wel voor je uitleg Tanna! En Fieke! Super interessant!
Behalve dat Ivy is doorgemeten heeft ze ook via het apparaat behandeling ondergaan. De schat heeft gewoon anderhalf uur op de tafel gestaan en gelegen, zonder te protesteren.
Door Fieke1975
#3407230
Tanna schreef: wo 22 jul 2020, 14:26 Ja, bij Ivy is er ook gemeten op gedroogde snacks en de kruiden die ze van me krijgt, zelfs de dosering. Was gelukkig allemaal goed. Voer meten had gekund als ik alle smaken uit de vriezer had meegenomen maar dat heb ik niet gedaan :biggrin2: . Maar als er echt iets niet goed was geweest was dat er wel uitgekomen.
Gelukkig was dat bij mij niet nodig. Ze is gewoon getest op diersoorten.
Door Fieke1975
#3407231
Tanna schreef: wo 22 jul 2020, 14:28 Behalve dat Ivy is doorgemeten heeft ze ook via het apparaat behandeling ondergaan. De schat heeft gewoon anderhalf uur op de tafel gestaan en gelegen, zonder te protesteren.
Dat is knap! Was met een pup van 14 weken wat lastiger. Maar gaat over maandje vast beter.
Door Tanna
#3407253
Fieke1975 schreef: wo 22 jul 2020, 17:49 Oké, dan begrijp ik je denk ik verkeerd. Dan hoeft het voer toch ook niet doorgemeten te worden als je weet welke diersoorten ze verdraagt?
Er werd gevraagd of ik het voer mee wilde nemen, waarschijnlijk ging ze uit van brokken. ;D
Door Lizzy
#3407706
Fieke en Tanna (en ieder ander die bij bio-resonantie therapeuten komt!), ik ben echt zeer geïnteresseerd geraakt in bio resonantie. Kunnen jullie mij meer vertellen zoals bijv. bij welke therapeut jullie gaan? Wat voor apparaat zij/hij gebruikt? Krijgen jullie dan ook medicatie, na de bio resonantie?
Door Fieke1975
#3407777
Hoi Lizzy,

Ik ben zelf een enorme fan van de Bicom. Dit wordt ook omschreven als de beste apparatuur. Mijn honden worden ermee behandeld en ik ook.
Je hond krijgt een matje opgelegd/omgelegd en daarmee vindt de behandeling plaats.
Na de behandeling krijg je een behandeling mee voor een maand, de behandeling die je ook met het apparaat krijgt. Die staat op een chip die je op je lichaam plakt of je krijgt, zoals de dieren, een flesje mee met druppels die je elke dag moet nemen of geven.
Na een maand volgt dan het volgende consult.
Voor mijn dieren ga ik naar Helen Velthuis in Lemmer. Zij behandelde eerst ook mensen, maar nu uitsluitend dieren ivm de grote aanloop. Zij is ook homeopaat.
Voor mezelf ga ik naar Eveline van Drongelen in Zwolle. Beiden zeer ervaren en zeer goed. Wel met volle agenda's.

Groetjes, Fieke
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door