Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door CallistaBea
#3396254
Zijn er hier mensen die hun pup laten titeren en dan met name een pup van een klein ras.

Ik kom zojuist thuis met onze ruwhaar dwergteckelpup van bijna 9 weken na een dramatische bloedafname en na 4 pogingen is de da op mijn verzoek gestopt.
Poging via poot, geen bloed
Poging via lip, bloed maar vlgs da niet geschikt vanwege speeksel
Poging via oor, geen bloed
Wederom poging via poot, geen bloed
Nog een optie: via hals maar ik vond het wel even genoeg voor een eerste ervaring bij een dierenarts (voor de pup dan).

Het was trouwens een dierenarts die op de lijst staat vd facebookgroep titeren met vaccicheck.

Dus op zoek naar een lieve vakbekwame dierenarts in de omgeving Roosendaal, Breda.
Laatst gewijzigd door CallistaBea op ma 02 mar 2020, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3396261
Hoe kan dat nu?
Je hebt maar 1 druppel nodig. Letterlijk. 5microliter. Das dus 0,005ml.
Als je in een bloedvat prikt en er eens op duwt heb je dat toch al?
Voor bloedsuiker testen heb je al meer nodig...

:-\ Ik vind het ook doodzonde voor je pup, zo'n eerste ervaring.
Ik hoop dat iemand jou hier een prachtige (en ervaren) DA kan aanraden die jouw pup een prachtervaring kan bezorgen. :-*
Gebruikersavatar
Door CallistaBea
#3396264
pearlsofpassion schreef: ma 02 mar 2020, 20:17 Hoe kan dat nu?
Je hebt maar 1 druppel nodig. Letterlijk. 5microliter. Das dus 0,005ml.
Als je in een bloedvat prikt en er eens op duwt heb je dat toch al?
Voor bloedsuiker testen heb je al meer nodig...

:-\ Ik vind het ook doodzonde voor je pup, zo'n eerste ervaring.
Ik hoop dat iemand jou hier een prachtige (en ervaren) DA kan aanraden die jouw pup een prachtervaring kan bezorgen. :-*
Dat is precies wat ik zei: 1 druppel.
Ik hoop het ook, dankjewel.
Door Lizzy
#3396267
Allemachtig :-X . Ik weet zelf geen DA in die buurt maar ik ga Erna even vragen of zij iemand weet in de buurt van Roosendaal!
Door Erna
#3396268
Lizzy schreef: ma 02 mar 2020, 21:19 Allemachtig :-X . Ik weet zelf geen DA in die buurt maar ik ga Erna even vragen of zij iemand weet in de buurt van Roosendaal!
Victoire Koperberg van Acuvet in Wagenberg...Top dierenarts en ontzettend lief voor dieren. Zij doet altijd onze puppies en is net zaterdag geweest.
Gebruikersavatar
Door CallistaBea
#3396272
Erna schreef: ma 02 mar 2020, 21:25 Victoire Koperberg van Acuvet in Wagenberg...Top dierenarts en ontzettend lief voor dieren. Zij doet altijd onze puppies en is net zaterdag geweest.
Dankjewel, jij ook bedankt Lizzy.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door