Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3380641
Net weer gespuugd. Vanmiddag 15.30 capsule Parasitus met 100gr vlees. Ze wilt haar avondmaaltijd ook niet (komt bijna nooit voor).

Iemand ervaring met Parasitus en dit soort reacties?

Update 3.00 's nachts; Mixie is al sinds de avond misselijk. Hoor haar weer smakken en ze wordt regelmatig wakker. Gister alleen 1 capsule Parasitus gehad, geen Clear Intestine of Probiotica. Ik durf morgen geen Parasitus te geven. Denk dat haar darmflora behoorlijk slecht is. Waar doe ik nou goed aan....
#3380710
Mixie schreef:Net weer gespuugd. Vanmiddag 15.30 capsule Parasitus met 100gr vlees. Ze wilt haar avondmaaltijd ook niet (komt bijna nooit voor).

Iemand ervaring met Parasitus en dit soort reacties?

Update 3.00 's nachts; Mixie is al sinds de avond misselijk. Hoor haar weer smakken en ze wordt regelmatig wakker. Gister alleen 1 capsule Parasitus gehad, geen Clear Intestine of Probiotica. Ik durf morgen geen Parasitus te geven. Denk dat haar darmflora behoorlijk slecht is. Waar doe ik nou goed aan....
Oef. Goede vraag. Ik zou morgen even niks geven en wel NML health even bellen of ze hier mee bekend zijn. Als ze ook zonder toevoegingen niet lekker is, denk ik dat je even met je dierenarts moet overleggen. Gebrek aan eetlust kan een symptoom zijn voor haakworm. Dus misschien moet je toch besluiten daarvoor te behandelen.
#3380717
Lizzy schreef:Oef. Goede vraag. Ik zou morgen even niks geven en wel NML health even bellen of ze hier mee bekend zijn. Als ze ook zonder toevoegingen niet lekker is, denk ik dat je even met je dierenarts moet overleggen. Gebrek aan eetlust kan een symptoom zijn voor haakworm. Dus misschien moet je toch besluiten daarvoor te behandelen.
Vandaag gewoon haar maaltijden opgegeten gelukkig. Ik heb geen Parasitus meer gegeven, wel de Clear Intestine bij haar middagmaaltijd omdat ze vanmorgen diarree had. Ze is weer vrolijk zoals altijd en eetlust is terug. Denk dat ik morgen een Milbemax tegen de haakworm geef. Helaas...maar denk dat ze daar wel last van heeft.
#3380750
Mixie schreef:Vandaag gewoon haar maaltijden opgegeten gelukkig. Ik heb geen Parasitus meer gegeven, wel de Clear Intestine bij haar middagmaaltijd omdat ze vanmorgen diarree had. Ze is weer vrolijk zoals altijd en eetlust is terug. Denk dat ik morgen een Milbemax tegen de haakworm geef. Helaas...maar denk dat ze daar wel last van heeft.
Ik denk dat die Parasitus misschien wel heftig is... Ik denk dat ik je gelijk geef, Milbemax erin.
#3384039
Vandaag de uitslag binnen van Mixie's ontlastingsonderzoek. Ben blij dat ik me eerst verdiept hebt, bedankt voor al jullie reacties. Ik heb een Milbemax destijds toegediend en géén Procox!
Bijlagen
20190815_171320.jpg
20190815_171320.jpg (125.94 KiB) 3888 keer bekeken
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door