Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3290424
Lizzy schreef:Iemand die ik ken heeft de fabrikant gebeld. Twee keer raden wat er in deze enting zit: thiomersal.
:-X :-\
Dan ben ik heel benieuwd naar de ervaringen van de dierenarts van Vagebond, die zou dan geen verschil moeten zien in aantal zieke honden na die enting in vergelijk met de Nobivac L4.
Door Lizzy
#3290470
vagebond schreef:Volgens deze da heeft de enting minder bijwerkingen dan de nobivac. Ik geloof hem wel.
Want? En waarom zijn er dan minder bijwerkingen? Er zit op 1 serovar na hetzelfde in!

Bovendien roepen 99,9% van alle dierenartsen dat ze van de Nobivac L4 ook nooit bijwerkingen zien.....
Door vagebond
#3290538
Tja, of hij moet heel goed kunnen liegen... Eerst ent hij de honden met de nobivac, honden ziek, komen terug, krijgen gratis consult en medicatie. Hij ent nu met de uricam en kennelijk gaat dat goed of beter. Weet je, ik weet het ook niet meer. Vind dat jammer, want ik durf bijna niets meer te adviseren, van de l2 zakte onze Chico toen (jaren geleden) door zijn poten. Dus, zo onschuldig is die l2 ook weer niet.
Door Lizzy
#3290597
vagebond schreef:Tja, of hij moet heel goed kunnen liegen... Eerst ent hij de honden met de nobivac, honden ziek, komen terug, krijgen gratis consult en medicatie. Hij ent nu met de uricam en kennelijk gaat dat goed of beter. Weet je, ik weet het ook niet meer. Vind dat jammer, want ik durf bijna niets meer te adviseren, van de l2 zakte onze Chico toen (jaren geleden) door zijn poten. Dus, zo onschuldig is die l2 ook weer niet.
Oh maar dat heeft hier ook niemand beweert. Sterker nog, ik beweer al jaren dat de L2 een rot enting was. Nu doet men ineens net alsof de L4 problematisch is en de L2 zonder problemen gegeven kan worden. Nou ech nie! L2 was altijd al de enting met de meeste bijwerkingen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door