Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sybrandina
#3218070
Ik wil in juli mijn 2 honden laten titeren bij Brenda Ooms in Den Haag. Wanneer je met 5 dieren of meer komt kost het € 40,- per dier.
Is er iemand die samen met mij een afspraak bij Brenda Ooms wil maken ?

Vacci-check 1 dier 55.00 euro per dier (incl consult)
Vacci-check 2 dieren 50.00 euro per dier (incl consult)
Vacci-check 3 of 4 dieren dieren 45.00 euro per dier (incl consult)
Vacci-chceck bij 5 of meer dieren 40.00 euro per dier (incl consult)
Door Lizzy
#3218116
Ik wil wel! Ja, ik had eigenlijk besloten om nooit meer te laten titeren maar nu dat ik puppy's gepland heb, wil ik toch wel graag weten hoe het met de antistoffen ervoor staat. Met 2 honden.
Gebruikersavatar
Door Sybrandina
#3218243
Dan zijn we nu met 5 honden en kunnen we war mij betreft een afspraak maken met Brenda Ooms.
Ik zou graag op een vrijdag afspreken. Is dat voor jullie ook haalbaar ?
Gebruikersavatar
Door Sybrandina
#3218319
Ik vind vrijdagmiddag prima. Ik zou 1 of 15 juli kunnen. Welke datum komt jullie het best uit ? Dan kan ik daarna contact opnemen met Brenda Ooms.
Door Lizzy
#3218384
Dat is pas over 7 weken?!? Ohh, dat is voor mij echt te laat hoor, dan moet ik Toetie al getiterd hebben.... (ik hoop dat ze tegen die tijd loops is en misschien zelfs gedekt!). Nee, het spijt me maar dan moet ik echt afhaken.....
Gebruikersavatar
Door Sybrandina
#3218476
Lizzy: jammer
Sandra en SAN :) we hebben dan nu nog 1 hondje nodig om voor €40,- te kunnen titeren. Zullen we nog even afwachten of er nog iemand mee wil ?
Wie wil ?
Door san :)
#3218485
Is goed. Ik heb geen haast. Ik hoef officieel pas na september met mijn pup.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door san :)
#3218520
Volgens mij zijn sandra en san dezelfde. Alleen moest ik met mn laptop inloggen met facebook


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3218859
Sybrandina schreef:O ha ha. Dan hebben we nog 2 hondjes nodig :) die met ons meewillen.

Een kennis van me wil waarschijnlijk meedoen. Ik zal je haar mailadres pb-en.
Door san :)
#3219351
Hebben we een datum? Misschien krijg ik de buurhond wel mee als ze kunnen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door