Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3189132
Iom TomsBorders pak ik de organisatie van deze cursus op...

Datum: zondag 20 maart

Programma:
vanaf 12:30 welkom
13.00-13.45 theorie opwerkmethoden
13.45-14.00 ademmomentje 
14.00-15.00 praktijk opwerken (buiten)
15.00-15.15 frisse lucht
15.15-17.00 theorie en praktijk microscopie
17.00-??? opruimen/schoonmaken

Locatie: Ilsy plantsoen 7, Den Haag (Ypenburg). 
Er is ruim parkeergelegenheid, OV is ca. 8-10 minuten lopen.

De kosten van de locatie zijn € 15,-, deze delen we door het aantal deelnemers. Er is plek voor maximaal 15 personen. We zitten nu op 17, dus er kan echt niemand meer bij.
Koffie, thee en andere drankjes zijn verkrijgbaar tegen het normale kantinetarief van de KC.

Aanmelden voor de reservelijst graag hieronder of via een pb aan mij (Pluk). Wil je het volgende erbij zetten:
- je emailadres (ivm studiemateriaal vooraf)
- of je een microscoop ter beschikking hebt

Vragen? Stel ze hieronder!

edit 25-01: datum aangepast
Laatst gewijzigd door pluk op wo 16 mar 2016, 18:18, 7 keer totaal gewijzigd.
#3189182
Hoi allen,

Ik heb een PB gehad van Hetty_,
omdat er meerdere mensen uit het Oosten komen zit ik eraan te denken bij haar in de buurt van Utrecht ook een middag te organiseren om zo een beetje jullie kant op te komen.
Het enige is dat ik daar nog geen microscoop heb op dit moment (ik heb geen auto dus kan dat niet zo makkelijk meenemen in de trein (is me iets te kostbaar)).
Als de mensen van het oosten dat fijn zouden vinden dan doe ik dat graag zodat jullie niet (al) te ver moeten verkassen.

Is dit wat?

Groeten van Tom
#3189187
Den Haag of Utrecht is voor mij even ver. Maakt voor mij dus helemaal niks uit.

Noord zou Groningen of Drachten of Leeuwarden zijn bijvoorbeeld, en Oost zou Deventer of Zwolle of Emmen zijn of zo.

Maar Utrecht kan voor andere mensen een geweldige oplossing zijn natuurlijk! :)
#3189204
ChantalKrijn schreef:Ik heb al pb contact gehad met Tomsborders, dat ik genoteerd stond. Moet ik dan nog eens een pb naar jou sturen? :biggrin2:

Martine-Tom wil ook graag mee!
Had ik inderdaad al van Tom gehoord. Hij wil graag weten wie een microscoop hebben en de emailadressen. Dus als hij dat al weet hoeft t niet nog een keer.

Laat mij nog wel even weten of jullie verhinderingen hebben.
#3189207
TomsBorders schreef:dan bedoel ik misschien midden? :biggrin2: :D
Het zuid-oosten van Nederland is ook erg mooi... :biggrin2:

Zonder gekheid, ook ik heb zeker interesse, maar de genoemde data naar Den Haag komen gaat helaas niet lukken. Als er een volgende 'ronde' komt, eventueel dichter in de buurt van Limburg, kom ik heel graag!! :)
#3189221
pluk schreef:Had ik inderdaad al van Tom gehoord. Hij wil graag weten wie een microscoop hebben en de emailadressen. Dus als hij dat al weet hoeft t niet nog een keer.

Laat mij nog wel even weten of jullie verhinderingen hebben.
Ik had over een microscoop wat vragen per pb gesteld maar niks gehoord, dus tot nu geen microscoop, ik zal mn mailadres nog even pben
#3189289
Op alle data zou ik kunnen. Het hangt er ook vanaf of onze dochter in dat weekend thuis is, omdat ik dan daar vandaan ga reizen.
Dat is van later zorg. Een bijeenkomst in het midden van het land is misschien wel handiger, omdat het daardoor mogelijk zou vanaf huis te reizen. Ik wacht maar af, wat de plannen zijn.
Een mail met mijn mailadres wordt verstuurd.

Hanny
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door