Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Giny
#2779485
Hond
Laatst gewijzigd door Giny op wo 09 okt 2013, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Giny
#2779488
Hond
Laatst gewijzigd door Giny op wo 09 okt 2013, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2779489
Dan zou je dat eerst eens even na moeten vragen, parasieten en bacterien is nogal een ruim begrip  ;)
Door Lizzy
#2779492
Wat zijn eigenlijk de problemen?

En ja, het is toch wel handig om te weten wat voor parasieten en bacterieen we het hier hebben. Darmparasieten behandel je anders dan vlooien. Om een voorbeeld te noemen.
Door Giny
#2779493
Hond
Laatst gewijzigd door Giny op wo 09 okt 2013, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Giny
#2779496
Hond
Laatst gewijzigd door Giny op wo 09 okt 2013, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2779505
OK Giny, vertel even van voor af aan. Want hier kan ik niks mee, met zo'n topic.

Hoe oud is je hond?
Wat eet je hond?
Wanneer zijn de klachten begonnen?
Je bent dus met kaalheidsklachten naar de DA geweest en die heeft wat gedaan? Welke testen? En welke behandeling?
En dat is met goed resultaat behandeld maar nu beginnen de klachten weer opnieuw, klopt dat?
Kun je je dierenarts niet even bellen met de vraag om welke bacterieen en welke parasieten het gaat?
En welke diagnose heeft je dierenarts gesteld? Want ik heb een beetje moeite met "ze wordt kaal" en "ze heeft parasieten en bacterieen". Heeft je dierenarts de diagnose "overgevoeligheid voor inwendige parasieten of zoiets gediagnosticeerd?
En wat wil jij nou precies met dit topic? Wil je middelen tegen....? De darmparasieten? Kun je snappen dat we dan moeten weten welke parasieten ze heeft? Wil je ook middelen tegen bacterieen? Kun je begrijpen dat we dan moeten weten waar die bacterieen zitten? En wat voor bacterieen het zijn?
Door Giny
#2779507
Hond
Laatst gewijzigd door Giny op wo 09 okt 2013, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2779508
Nou ja zeg :o ::)

Ik verwijder helemaal niets en ik vind dat je je vreemd gedraagt in dit topic. We hebben meer info nodig om je te kunnen helpen. Is dat zo raar? Ook ter voorkomen van. We moeten toch weten ter voorkoming van wat?
Door eelke
#2779515
Wat een korte tenen, zonde. Lizzy doet juist altijd veel moeite om door te vragen om je goed te helpen...  :-\
Gebruikersavatar
Door kiara
#2779687
vind ze eigen erg grappig niet meer reageren is het beste
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door