Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Deesje
#2672272
even een vraagje... in nederland was Rabies toch nooit verplicht? maar nu lees ik dat vanaf 2004 in alle EU landen geldt dat de hond moet zijn gevaccineerd tegen Rabies.... ik dacht dat dat alleen voor over de grens was??

Ben ik nu 'simpel'? :D
Door M@rina
#2672291
Volgens mij is het in Nederland niet verplicht maar kom je met een hond de grens over dan moet die hond wel geënt zijn, net als wanneer wij vanuit Nederland de grens overgaan
Door Deesje
#2672307
M@rina schreef: Volgens mij is het in Nederland niet verplicht maar kom je met een hond de grens over dan moet die hond wel geënt zijn, net als wanneer wij vanuit Nederland de grens overgaan
haha lekker gek dus.. ik weet inderdaad voor belgie en duitsland (en daarom sowieso alle andere landen ook) wel maar dacht nederland niet, maar dus wel als je inderdaad over de grens gaat ofzo
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2672685
Geldt wel weer als je met een buitenlandse hond in Nederland komt. Dus voor alle niet NLwonende honden is het in ieder geval verplicht in Nederland.
Maar zou me niet verbazen als het vanaf 2014 dan ook voor NL honden gaat gelden want tja 1 europa he?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2672698
oja foutje las 2014 ipv 2004, overal staat invoereisen, maar als je dus in het land woont voer je niks in, dat zou dan weer in ieder land gelden en dat is ook niet echt zo.
Gedoogbeleid? Of hoort zoiets dan weer in een of andere wet te staan?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door