Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#2634134
Nathascha schreef: Ja ik wil komen met 1 hond. Zo laat mogelijk...Dus zet me maar als laatste op de lijst ivm speurlessen.

Tannetje? Mag ik de paspoorten meenemen van de honden die je afgelopen jaar van mij getitert heb? Die moesten nog ingevuld worden. Als het goed is heb ik je briefje met uitslagen nog die je toen had opgeschreven. Die neem ik dan wel mee.
Ja hoor, neem maar mee!
Door KarinM
#2634285
Er komt nog iemand met mij mee een jack russel (Ruby). Deze mevrouw had de vraag hoe dat met een pension gaat geldt de aftekening evt van Tannetje in het dierenpaspoort ook voor een dierenpension?


Karin
Door Nynke
#2634295
KarinM schreef: Er komt nog iemand met mij mee een jack russel (Ruby). Deze mevrouw had de vraag hoe dat met een pension gaat geldt de aftekening evt van Tannetje in het dierenpaspoort ook voor een dierenpension?


Karin
Volgens mij moet ze dat bij dat pension vreagen, ik meen dat de regels per pension anders zijn :-\ :-\
Door Nathascha
#2638330
Nynke ik sta er nog niet op met 1 hond. Klopt dat? Had aangegeven zo laat mogelijk te willen. Als je mij als laatste in de rij zet? en telkens mijn tijd verder opschuift? Of wacht je liever ff met mij in te plannen?
Door Nynke
#2639535
Nathascha schreef: Nynke ik sta er nog niet op met 1 hond. Klopt dat? Had aangegeven zo laat mogelijk te willen. Als je mij als laatste in de rij zet? en telkens mijn tijd verder opschuift? Of wacht je liever ff met mij in te plannen?
Jawel hoor, als allerlaatste, ik was alleen de "c" in jouw naam vergeten :P

Ik zet je erop Vivianne, neem aan dat Cailean een hond is??
Door Nathascha
#2639806
Nynke schreef: Jawel hoor, als allerlaatste, ik was alleen de "c" in jouw naam vergeten :P
:D solly!!!!!!

Ik kijk ook niet goed he.... Ik had naar de tijden zitten kijken + de namen...haha tja daar sta ik niet bij. Ach laten we het erop houden dat ik nog half bezweken was vd griep. pff. Maar fijn dat ik erbij sta hoor! Dank je :)
Door Nynke
#2640250
Nathascha schreef: :D solly!!!!!!

Ik kijk ook niet goed he.... Ik had naar de tijden zitten kijken + de namen...haha tja daar sta ik niet bij. Ach laten we het erop houden dat ik nog half bezweken was vd griep. pff. Maar fijn dat ik erbij sta hoor! Dank je :)
Geeft niks :) :) :)
Door Nynke
#2644860
vuilnisbas schreef: Kan/mag ik nog komen met 1 hond?
Tijd maakt niet uit.

Groetjes,

Nanda en Peter met Bas
Jazeker !! Op de eerste bladzijde, 2e reactie, kun je in het schema zien hoe laat je in de planning staat. Kijk daar een paar dagen voor het zover is, nog een keer naar, want er kunnen nog wijzigingen optreden :) :)
Door Nynke
#2645138
JoepenLola schreef: Helaas hoef ik pas eind dit jaar te Titeren anders had ik het wel heel interessant gevonden!...(word er wel eens wat in Den haag georganiseerd)?
Je zou ook nu kunnen komen en als de titers dan torenhoog zijn, is Lola lang beschermd ;)

In Den Haag weet ik niet, maar dan zou je regelmatig hier even moeten kijken :-\
Door vuilnisbas
#2645285
Nynke schreef: Jazeker !! Op de eerste bladzijde, 2e reactie, kun je in het schema zien hoe laat je in de planning staat. Kijk daar een paar dagen voor het zover is, nog een keer naar, want er kunnen nog wijzigingen optreden :) :)
Perfect tot dan!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door