Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#2624283
[quote="eelke"]
Ah op die manier. Maar stel dat ik toevallig koffie kom drinken en Gijs bij heb, kun je gewoon een consult prijs erbij rekenen misschien?
[/quote]
Dat kan ook ;)
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2624290
[quote="eelke"]
Ah op die manier. Maar stel dat ik toevallig koffie kom drinken en Gijs bij heb, kun je gewoon een consult prijs erbij rekenen misschien?
[/quote]

Aha..je hebt wat gevonden om gezellig langs te komen !! ;D ;D
Door eelke
#2624292
de Meiden schreef: Aha..je hebt wat gevonden om gezellig langs te komen !! ;D ;D
Kan ik jou weer tig keer vragen wie je ook al weer was van welke honden ook al weer :-[
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2624306
eelke schreef: Kan ik jou weer tig keer vragen wie je ook al weer was van welke honden ook al weer :-[
Hoe bedoel je?
Deed je dat vorig jaar dan, weet ik niet meer hoor..
Door eelke
#2624307
de Meiden schreef: Hoe bedoel je?
Deed je dat vorig jaar dan, weet ik niet meer hoor..
Ja :-[ heb dat een paar keer aan je gevraagd inderdaad.....maar gelukkig weet je het niet meer :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2624309
eelke schreef: Ja :-[ heb dat een paar keer aan je gevraagd inderdaad.....maar gelukkig weet je het niet meer :biggrin2:
Oh maar als je het nu weer gaat doen dan vergeet ik het nooit meer !! ;D
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2624896
Hmmm, ik zit te denken.... Duke heeft vorig jaar al zijn puppy entingen gehad. Geen rabiës en dat hoeft dit jaar ook niet. We gaan niet naar het buitenland. Dan is titeren dus eigenlijk nog helemaal niet nodig begrijp ik?

Ik wil echter wel graag die Weil enting omdat hij regelmatig echt in de bagger zit.... Kan ik het dan op dezelfde manier doen als Eelke?
Door Nynke
#2624897
vanaalst schreef: mmmm ff nagekeken..heel het spul is in mei 2011 getiterd......
vanaalst schreef: ik wil ook wel.....met 2 of 3......zou het nog zinvol zijn voor zimba?
Ik zet je er pas op als ik weet dat je komt :) :)
Door eelke
#2625335
Naomi M. schreef: Hmmm, ik zit te denken.... Duke heeft vorig jaar al zijn puppy entingen gehad. Geen rabiës en dat hoeft dit jaar ook niet. We gaan niet naar het buitenland. Dan is titeren dus eigenlijk nog helemaal niet nodig begrijp ik?

Ik wil echter wel graag die Weil enting omdat hij regelmatig echt in de bagger zit.... Kan ik het dan op dezelfde manier doen als Eelke?
Ik heb Gijs toen wel laten titeren om te checken of de entingen goed aangeslagen waren. Gijs had ook alleen de puppy entingen gehad, en toen na 1,5 jaar getiterd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2625344
ik wil ook komen met de berner, van nu 3 jaar,die evt voor weil moet als tannetje dat nodig vind,maar heb ook nog een border collie van 8 jaar altijd op tijd geent zou het dan ook voor hem nog nodig zijn? heb net nl het artikel gelezen van vaccenatieschade & beleid en denk dat hij wel genoeg antistoffen heeft opgebouwt in die jaren,
En vanaf hoelaat is het dat je er moet zijn ,en tot hoelaat ongeveer?
#2625371
kiara schreef: ik wil ook komen met de berner, van nu 3 jaar,die evt voor weil moet als tannetje dat nodig vind,maar heb ook nog een border collie van 8 jaar altijd op tijd geent zou het dan ook voor hem nog nodig zijn? heb net nl het artikel gelezen van vaccenatieschade & beleid en denk dat hij wel genoeg antistoffen heeft opgebouwt in die jaren,
En vanaf hoelaat is het dat je er moet zijn ,en tot hoelaat ongeveer?
je kan de border collie titer laten bepalen dan weet je hoe en wat

de britse korthaar poes van 8 jaar die ik er sinds vorig jaar bij heb was de 1e 6 jaar door de vorige baas geent en had toch haast geen titer opgebouwd.......
mijn ( nu ) oudste kat had ik altijd braaf geent van hem heeft Tannetje in 2009 titer bepaald en die zat heel hoog met z'n titers......
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door