Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#2669396
Ik kijk net op de buienradar en er wordt voor morgenochtend een flinke plens regen verwacht :-\ :-\  Da's wel balen, want het zaaltje is niet zo groot dat alle honden er vreedzaam bij elkaar kunnen zitten  :-\ :-\ en zeker voor degenen die hebben aangegeven dat hun dieren niet zo goed met andere dieren overweg kunnen is dat wel een uitdaging  :-X :-X 

Gelukkig is het dan niet zo warm dat de honden niet in de auto kunnen zitten, maar niet elke hond is dat gewend natuurlijk :( 

Hou er in elk geval rekening mee !!
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2669452
flodder en dwarrel schreef: vlak er voor is een parkeerplaatsje en daar staat de grijze fiat panda van Nyke, mijn rode ( moddervlek) toyota...misschien komt Marjan met haar gele mercedesbus ( valt lekker op )
Okè, de Vito staat gereserveerd ! :) :)

Verder komt het allemaal best goed, dat is het elk jaar gekomen !
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2669608
Oh wat voel ik me stom..... Kom je voor de rabiës enting is die nog tot januari 2014 geldig!
Tannetje bedankt voor je eerlijkheid en we gaan eind dit jaar pas enten !

Hoop dat jullie het een beetje droog houden en een gezellige ochtend hebben!
Door Vivianneb
#2669735
Wat een super ochtend! Heel leerzaam voor Cailean! Dank je wel Nyncke voor het vasthouden terwijl ik een kopje thee dronk. Cailean bedankt alle snoepjes automaten van vandaag :P
Gek genoeg had ik de uitslag bij Cailean dus wel verwacht, ondanks de entingen van vorig jaar had hij zeer weinig titer.. ik hoop dat hij het trekt en niet zo ziek wordt als vorig jaar.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2669754
En bedankt voor de koffie Nynke! Daar was ik wel aan toe. Duke had ook een andere uitslag dan verwacht. Ff wachten tot zijn oren wat minder geïrriteerd zijn en dan gauw een afspraak maken voor alleen Parvo enten.
Door Nynke
#2669775
de Meiden schreef: Okè, de Vito staat gereserveerd ! :) :)

Verder komt het allemaal best goed, dat is het elk jaar gekomen !
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Het is ook goed gekomen, alleen de manier waarop was iets anders als verwacht :biggrin2: :biggrin2:

Was, zoals gewoonlijk, weer beregezellig :) :) :) :)
Door eelke
#2669777
Monique77 schreef: Oh wat voel ik me stom..... Kom je voor de rabiës enting is die nog tot januari 2014 geldig!
Tannetje bedankt voor je eerlijkheid en we gaan eind dit jaar pas enten !

Hoop dat jullie het een beetje droog houden en een gezellige ochtend hebben!

Ik vertrouw het niet, ik denk dat je gewon bang was dat ik echt Daan mee zou nemen...
Nynke schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Het is ook goed gekomen, alleen de manier waarop was iets anders als verwacht :biggrin2: :biggrin2:

Was, zoals gewoonlijk, weer beregezellig :) :) :) :)
Jup, lepto enting, koffie, en heel veel IC-vlees, wat wil je nog meer :) bedankt he!

Nathascha schreef: Bedankt voor het meedenken allemaal!

Enneh...leuk dat jullie gezongen hebben voor Leendert!!
Ik ga zo kijken wat er in je boekje staat, even een boterhammetje en koffie :)
Door eelke
#2669782
Vivianneb schreef: Wie was trouwens degene die foto's gemaakt heeft tijdens het prikken bij Cailean? Ik zou heel graag de foto voor het Cailean archief willen 8) :-*
Ik zag niet eens dat er iemand uberhaupt foto's maakte :o
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door