Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#303444
Hier ook na het wandelen een teek in Donna haar buik, ik gebruik er ook geen gif tegen, gewoon controleren en verwijderen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#303454
sylvia schreef: Hier ook na het wandelen een teek in Donna haar buik, ik gebruik er ook geen gif tegen, gewoon controleren en verwijderen.
Ze zijn alleen niet altijd goed te vinden in die lange zwarte vacht. ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#303621
bernergek schreef: Ze zijn alleen niet altijd goed te vinden in die lange zwarte vacht. ::)
nee in de vacht van een Am.Cocker spaniel ook niet zo makkelijk, maar beter dat dan je hond systematisch vergiftigen .
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#303766
tieneke schreef: Kijk even op de website van Angelique ;)
En geloof me...dit middel is beter en vooral veiliger dan al dat onnodige gif.
Ik heb gekeken en voor het eerst van mijn leven iets via internet besteld, bij Angelique dus.
Bedankt voor de info. ;)
Heb me frontline wat ik nog had gelijk weggeknikkerd, aldoende leert men hè. :-\ Alles wat door een da wordt aangeraden wordt hier afgeraden, het zet me goed aan het denken. :)
Door k9
#304103
Lupa schreef: ik denk niet dat je daardoor de kans verkleint, want het gaat niet om de hoevelheid teken maar net om die ene teek, en die komt ook op met of zonder gif.
goed..... ik denk het wel, als mijn hond 100 teken per dag pakt( om iets te noemen), en ik ga hem controleren, is de kans dat ik er eentje mis veeeel groter dan als hij 10 pakt.... Of niet Lupa? Het is puur wiskunde....... ;)
Door k9
#304109
bernergek schreef: Alles wat door een da wordt aangeraden wordt hier afgeraden, het zet me goed aan het denken. :)
Ja, denk er over na, dat is goed.....want hier wordt een beetje in zwaart en wit gepraat....lijkt me.... :-\ en ik bedoel hiermee dat alles wat de da zegt is het zwaart en alles wat hier wordt gezegt is het wit, goed en geweldig...... Daar ben ik niet zo overtuigd :(....
Door Peet
#304117
k9 schreef: Ja, denk er over na, dat is goed.....want hier wordt een beetje in zwaart en wit gepraat....lijkt me.... :-\ en ik bedoel hiermee dat alles wat de da zegt is het zwaart en alles wat hier wordt gezegt is het wit, goed en geweldig...... Daar ben ik niet zo overtuigd :(....
Persoonlijk vind ik dat nogal meevallen. Als iemand een ontsteking oid vermoedt, zal er meteen aangeraden worden om het te laten onderzoeken door een DA.
Maar om voor 1 dagje diarree meteen een ab--kuur te halen bij de DA vinden de meesten hier wat overdreven, mede gezien de bijwerking van ab-kuren.

En antiteken spray, op basis van gif of niet, blijft een individuele keus. Net al enten: de een doet zus, de ander zo.

Dus alles wat de DA zegt = zwart en alles wat hier gezegd wordt = wit.....neeeeuuuuhhhhhh.... :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#304183
Peet schreef: Dus alles wat de DA zegt = zwart en alles wat hier gezegd wordt = wit.....neeeeuuuuhhhhhh.... :-\
Ben ik het ook niet mee eens. Ze zijn hier ook heel duidelijk dat je de da ook nodig hebt. Maar door deze site neem ik toch niet meer alles klakkeloos aan wat een da zegt. Maar inderdaad er zijn best dingen op te lossen zonder ab kuur o.i.d. En wat dat Frontline betreft; dit wordt ook bij da verkocht dus ook door hen aangeraden, net als ontwormen, enten en brokken. Door deze site denk ik over deze dingen toch wel na. Dus als er bijv. een middel is tegen teken waar geen gif in zit, vind ik dit toch wel de moeite van het proberen waard. ;)
Door k9
#304225
[quote author=bernergek
Dus als er bijv. een middel is tegen teken waar geen gif in zit, vind ik dit toch wel de moeite van het proberen waard. ;)
[quote][/quote]
Gif = chemische spull voor jou?? ???
Laatst gewijzigd door k9 op do 14 apr 2005, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#304229
k9 schreef: Gif = chemische spull voor jou?? ???
Laat ik dan zeggen onnatuurlijk. Als er een beter alternatief is vind ik dit het proberen waard.
Door k9
#304263
Peet schreef:
Maar om voor 1 dagje diarree meteen een ab--kuur te halen bij de DA vinden de meesten hier wat overdreven, mede gezien de bijwerking van ab-kuren.

Ja ok, maar dat doet toch niemand, als jij diarree krijgt ga je toch niet gelijk een ab-kuur halen..... zelfs de DA doet dat niet.... niet voor 1 dagje, toch? Misschien moeilijk te geloven maar komt het door de DA dat ik hier ben. Toen mijn hond steeds diarree kreeg zei de DA dat aan de brokken lag....en dat ik kon wat anders proberen.....dat gedaan dus.... Ik kende al kvv (dat voerde ik regelmatig ook dus....) later kwam BARF..... Maar ja, hier heb ook gelezen dat wat de DA zegt nooit klopt.....en daar twijfel ik een beetje :-\
Door k9
#304269
Lupa schreef: sorry maar ik blijf het gif noemen.
Een produkt die een insect dood makkt noem ik zelfs insecticide
want een amethist is ook giftig, maar harstikke natuurlijk..... ;D
Door k9
#304270
Hiermee bedoel ik dat er ook biologisch gif bestaat....
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door