Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#299406
Yari schreef: Sylvia om hoeveel honden gaat het bij jou?
Als ik het nu bij elkaar optel kom ik aan Erna met 3 pups, Chooky met 1 pup en 1 volwassen hond en Lizzy met 2 honden toch?
Moet ik wel effe weten om het in te plannen. ;)

ik heb er twee die al 7 jaar niet meer zijn geent ,
Mischien heb je ook wat aan Donna die is 20 maanden en heeft nog alleen haar puppy entingen gehad, dan wacht ik even met de booster (mischien kunnen jullie hem gratis zetten als dank voor de medewerking 8) )
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 08 apr 2005, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
#299451
Heb hier 5 volwassen honden, die in 2003 voor het laatst geënt zijn en een nest wat nog nooit geënt is.
2 daarvan hebben vorig jaar wel de Rabiës gehad, de anderen nooit!
Maar om die al te laten prikken :-\ Zo zielig ........ :-X
Maar goed, daar vroeg je ook niet om.
Ik kijk even, of mijn eigen da ook mee werkt.
Laatst gewijzigd door Ine op vr 08 apr 2005, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
#299483
ine schreef: Heb hier 5 volwassen honden, die in 2003 voor het laatst geënt zijn en een nest wat nog nooit geënt is.
2 daarvan hebben vorig jaar wel de Rabiës gehad, de anderen nooit!
Maar om die al te laten prikken :-\ Zo zielig ........ :-X
Maar goed, daar vroeg je ook niet om.
Ik kijk even, of mijn eigen da ook mee werkt.
Ine , zo lijkt het of je een nest hebt van vorig jaar wat niet geent is alleen twee daarvan Rabies ;D
#299499
sylvia schreef: Ine , zo lijkt het of je een nest hebt van vorig jaar wat niet geent is alleen twee daarvan Rabies ;D
Sjips, je hebt gelijk! Had het er later tussen gezet!!
Ok, van die 5 volwassen honden zijn er dus 2, die Rabiës hebben gehad vorig jaar! De puppen zijn vandaag 5 weken!! 8)
Zo beter? ;)
#299986
Erna schreef: Ik heb ook nog 8 volwassen honden die in 2004 voor het laatst zijn ingeent. Hebbie daar nog wat aan?
Nee, daar hebben we er eerlijk gezegd al genoeg van.
Ik heb het trouwens voorgesteld om die enting dan gratis te geven, maar daar wil ze niet aan beginnen.
Dit onderzoek is ingesteld door de UKG en wij moeten onze tijd er al voor vrij maken; ze wil dan niet ook nog eens gratis entingen weg gaan geven.
Kom je dan toch nog met die 3 pups?
#299993
Truus schreef: Als het doorgaat, ben ik erg benieuwd naar het onderzoek!
Vandaag hebben we de eerste bloedsamples afgenomen en opgestuurd dus doorgaan doet het zeker.
We hebben 3 mnd de tijd om bloedsamples te verzamelen van verschillende catergoriën. Daarna gaan ze alle titers bepalen en conclusies trekken. Denk dat je toch op z'n vroegst de uitslagen na een half jaar krijgt, waarschijnlijk pas later. Maar goed, doorgaan doet het zeker! En ik zal de uitslag hier zeker vermelden t.z.t. ;)
#300000
Ik heb twee honden... Ted wordt in Augustus 2 en heeft alleen haar puppie-entingen gehad. Sophie is nu 10 maanden en krijgt (voorlopig) ook alleen haar puppy-entingen...

Alleen...is het voor mij niet om de hoek... Maar als ik bij mijn eigen DA (Tannetje) bloed zou laten prikken, krijgt zij het dan vergoed?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door