Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2356325
tess06 schreef: ik heb mijn eerste 3 setjes binnen. :biggrin2:
ik kan gaan poep verzamelen, per keer maximaal een golfbal aan poep
Gelukkig is dat niet 'minimaal een golfbal', dan had ik soms nog een probleem met dat rauw voeren.
#2356413
SjaakBF schreef: Gelukkig is dat niet 'minimaal een golfbal', dan had ik soms nog een probleem met dat rauw voeren.
ik las het even snel en zag alleen ter grote van een golfbal staan ::)
en dacht nog dat wat meerdere keren verzamelen, want met 1 keer poepen kom ik daar niet aan :biggrin2:
ik denk dat dit er staat voor de niet barfers die van die enorme hopen neer leggen
#2356508
ze zouden mij nog zo'n set opsturen, maar ik las dat de eerste vragenlijst nogal lang was ( via de mail ) hebben jullie die dan ook al gehad?
en wat willen ze dan allemaal weten daar ben ik al nieuwsgierig naar.
#2356810
Is het geen idee om een topic te maken waarin we voor onszelf elkaar op de hoogte kunnen houden van de resultaten? Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk!


Over de hoeveelheid poep van brokkenhonden. Gisteren fietste ik langs een hond maatje Boerboel die net ging poepen en ik merkte dat ik helemaal gechoqueerd was door de hoeveelheid glanzende lichtbruine drol die daar uit kwam glijden  :biggrin2:
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door