Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door yalla
#274975
Lizzy schreef: Kijk! Datbedoelik! Gewoon ff doorzetten bij die lastige portretjes. Honden kunnen ons altijd weer verbazen he... Toen wij zalmkoppen kochten zei ik tegen Leo dat Pinkel ze nooit zou gaan eten. Nou, ze werd helemaal pikaal wild met die kop! Zie hier: http://www.barfclub.nl/IMG_2860.jpg
Ja wauw! Geweldig he. Ik heb de kop even overgoten met lauw-warm water. Wilde hem nog in stukken hakken, maar dat ging me niet goed af :( dus toen maar zo heel in de tuin gegooid. En ja hoor..... meneer begon ineens te eten. Jammer voor Annak; hij werd afgescheept met kip ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#274991
yalla schreef: Wel de hele topic lezen, he Syl :P
o, das met mijn nieuwe webbrowser die komt niet goed op de nieuwe berichten >:( , maar heb em gelezen.

Maar hij houd em dus ook binnen, enneeeeh is stupid je al een kusje komen brengen voor zijn lekkere maaltijd ;D ;D ;D
Door yalla
#275035
sylvia schreef: o, das met mijn nieuwe webbrowser die komt niet goed op de nieuwe berichten >:( , maar heb em gelezen.

Maar hij houd em dus ook binnen, enneeeeh is stupid je al een kusje komen brengen voor zijn lekkere maaltijd ;D ;D ;D
Nee tuurlijk niet. Je weet hoe ie is. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door