Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door aalsmeer
#805921
Viola schreef: Nu krijgt ze nog brokken lam/rijst van Hill's. Een tijdje geleden moest ze brokken ZD van Hill's (tegen voedselallergie).
Toen moest ik terug omschakelen om te zien of het was gebetert. Niet dus... :'( Ben al lang aan het testen met vanalles te laten en kijken of het betert, maar dat duurt nogal lang.) Volgens mij kan ze gewoon niet tegen die brokken. Ze heeft bepaalde symptomen van haar andere allergieen, maar de laatste tijd zijn er verschillende bijgekomen. Daarmee ben ik bijna zeker dat het van het voer komt.

En de da bedoelde echt paardenvlees! Zegt dat dat standaard word gebruikt in een dieet om te kijken als een hond een voedselallergie heeft, omdat dit vlees in geen enkel voer word gebruikt. Maar je kan ook eendenvlees of iets anders gebruiken wat normaal niet in hun dagelijkse voeding zit.
Ik heb een jack russel met gruis gehad en kreeg ook brok van hills c/d.
Hij ging zo slecht dat ik carnibest ben gaan geven.
Nu gaat het heel goed met hem alleen is hij ook allergisch voor iets.
Wat weet ik niet.
Ik denk gras of het is een voedsel.
Ik geef bv een paar weken geen rund.
Kijk hoe het gaat en geef dan een paar weken geen kip.
Zo moet je gaan zoeken waar hij op reageert.
Ik denk dat het bij jack kip is.
Hij heeft van de week kippenharten op en hij heeft nu weer schilvers.
Dus nu ff geen kip meer tot de schilvers weg zijn en dan geef ik hem weer is kip en kijk wat hij doet.
Maar verder geen bloed meer bij het plassen van het gruis. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#805977
Jel schreef: Ik weet dat dit een oud bericht is, maar de bull van mijn ouders heeft ook last van allergien en krijgt hier maandelijks prikjes voor. Mijn vraag is of je jouw bull nu nog steeds versvoer geeft en of ze van de allergien af is?
Viola was het laatst aktief in januarie 2006, ben dus bang dat je geen antwoord zult gaan krijgen op je vraag.

Barfplaats wordt gesponsord door