Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#263034
Nelly schreef: Tieneke, ik denk dat T&T de eenden dus gewoon niet lekker vonden, want zo taai zijn ze niet hoor; zelfs Andor met z'n half melkgebitje kan ze aan en dat duurt echt geen kwartier, ze zijn zo op.
Ik dacht het ook meteen gisteravond toen ik ze zag k*tten met de karkassen.....nee he,het zal toch niet waar zijn dacht ik meteen :-\
Vanavond hebben ze toch stuk lamsnek naar binnen gerost waar de paus U tegen zegt ::)
Werd zonder pardon naar binnen geschoven.....
Door Nelly
#263039
tieneke schreef: Ik dacht het ook meteen gisteravond toen ik ze zag k*tten met de karkassen.....nee he,het zal toch niet waar zijn dacht ik meteen :-\
Vanavond hebben ze toch stuk lamsnek naar binnen gerost waar de paus U tegen zegt ::)
Werd zonder pardon naar binnen geschoven.....
Als ik dichterbij je woonde kwam ik ze wel halen die eenden.... ::)
Door tieneke
#263055
Nelly schreef: Ja, maar Syl wilde ze ook wel hebben geloof ik. En ik kan alleen mee wandelen als Ine ook gaat :-\
Ik heb een aardig voorraadje Nelly ;) :-X
Komt Ine met de volgende bp wandeling?
Door Nelly
#263063
Weet niet of Ine meekomt, moet ik haar ff vragen. Als de eenden je niet in de weg liggen en je ze nog ff kunt bewaren, dan graag. Laat ik je zo gauw mogelijk weten of we de volgende wandeling komen. Oke?
Door tieneke
#263227
[quote="Nelly"]
Als de eenden je niet in de weg liggen en je ze nog ff kunt bewaren, dan graag. Laat ik je zo gauw mogelijk weten of we de volgende wandeling komen. Oke?
[/quote]
Dat is goed,gelukkig zijn ze handtam ;D
Door evds
#263247
Tieneke,
Ik hoor je steeds over eend maar heb je al fazant geprobeerd? Hier vinden ze dat lekker dan eend!

Mijn pup met zijn melktandjes probeert en eet nog alles. Dwan eet er eentje per week dus met mijn voorraad ben ik nog een jaartje onder de pannen....
Gebruikersavatar
Door sylvia
#266279
[quote="tieneke"]
De fazant krijgt een herkansing bij Sillie ;) ;D ;D
[/quote]
desnoods vreet ik um zelluf op ..................... eehhhhhhhh ::) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door