Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#255659
Truus schreef: Kijk..... ::)....het is natuurlijk lekker goedkoop maar je geeft echt rotzooi aan je hond. Het is geen
Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.
Door Truus
#255665
Angelique schreef: Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.
Dat heb je heel goed gezien! ;)
Door Lupa
#255666
Angelique schreef: Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.
wat zou zo een blik kosten?
50 cent? daar hebje de dus zeker 2 van nodig 9als ze groot blikken zijn) dus 1 euro .
ik voer hier voor 1,30 per dag 3 honden (1 grote en 2 kleine) carnibest en samengesteld
Door Kwetteraar
#257405
Bedankt voor de informatie. Ik ga op zoek naar "echt vlees" als hondenvoeding.

En sorry voor de foute posting.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#257412
Kwetteraar schreef:

En sorry voor de foute posting.
Maakt niet uit, we zijn weer even leuk bezig geweest ;D

Kijk om te beginnen in het vriesvak van je supermarkt, de meesten verkopen wel rodi oid. Je kunt ook via de websites van de verschillende fabrikanten van andere merken verkooppunten vinden bij jou in de buurt.
Door tieneke
#257420
Kwetteraar schreef: Bedankt voor de informatie. Ik ga op zoek naar "echt vlees" als hondenvoeding.
Wat zal je hond blij zijn :D
Door rees
#257423
Ik denk dat we allemaal wel eens fout bezig zijn geweest :-[ (ik zeer zeker )voor dat we er achter kwamen dat vers voer gewoon beter is voor je honden.

En als je wat wil weten vraag je het gewoon er zijn hier genoeg mensen die je graag willen helpen.
Door tieneke
#257427
rees schreef: Ik denk dat we allemaal wel eens fout bezig zijn geweest :-[ (ik zeer zeker )voor dat we er achter kwamen dat vers voer gewoon beter is voor je honden.
Wat denk je wat de meeste mensen van Bp voerden voor we ook het licht zagen ;)
Door postduiven 74
#1720003
Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en

niet vanwege de lage prijs Het drinkgedrag is niet veranderd  En de ontlasting is prima

Wij hebben een hollandse herder  en een kooiker hondje. Al 40 jaar heb ik een of twee honden
Door moniqueo
#1720032
postduiven 74 schreef: Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en

niet vanwege de lage prijs Het drinkgedrag is niet veranderd  En de ontlasting is prima

Wij hebben een hollandse herder  en een kooiker hondje. Al 40 jaar heb ik een of twee honden
Nou,fijn voor jullie :D
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1720037
postduiven 74 schreef: Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en

niet vanwege de lage prijs Het drinkgedrag is niet veranderd  En de ontlasting is prima

Wij hebben een hollandse herder  en een kooiker hondje. Al 40 jaar heb ik een of twee honden
Leuk een kooikerhondje, ik heb er twee, maar ga je nu barfen met de honden?
Door Mevroi Kruim
#1720048
postduiven 74 schreef: Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en

niet vanwege de lage prijs Het drinkgedrag is niet veranderd  En de ontlasting is prima

Wij hebben een hollandse herder  en een kooiker hondje. Al 40 jaar heb ik een of twee honden
Leuke honden.
Maar eh... als je zo tevreden bent over je Aldi-br*k, wat kom je dan doen op een versvoerforum?
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#1720057
*Marga* schreef: Ik keek even naar het begin van die topic jeetje uit 2005  ;)
Ja, de postduif heeft hem even uit de mottenballen gehaald. :D
Door Souris
#1721100
Ik denk dat heel veel mensen in hun ogen geen problemen ondervinden als de honden brokjes van een willekeurige winkel cq merk krijgen.
Als je niet weet hoe het eruit kan zien als je echt goed voert kan ik me zo voorstellen dat je dit niet onder de noemer problemen vind vallen.... sja...
Ik geloof dat het Mogens Eliassen was die dit voorbeeld schetste over honden en mensen die jaren op aardappels leven, het is het verschil tussen surive and thrive....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door