Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door yalla
#256126
Nelly schreef: Tja en mij boeit het eigenlijk ook niet. ::)Hier komt er in ieder geval binnenkort nog 1 bij. Moet alleen ff plaatsmaken 8)
Nee mij boeit het ook niet, maar het is de vraag van de poster van dit topic dus vandaar......
Door 202spots
#256167
Als ik alles van te voren had geweten....
dan had ik 'n vrieskist en vrieskast gekocht die je nooit hoeft te ontdooien.(dat heb ik wel in de keukenvriezer/koelkast)
Ze zijn met kopen wel iets duurder,en tegenwoordig ook niet veel meer in stroomgebruik dan de ontdooi modelen.
Het dooien is wel vlug gebeurd hoor,maar als ik net als gisteravond de deur niet goed heb dichtgedaan....dan is er de volgende morgen water op de vloer en dikke laag ijs op alle planken en pakkies wat in de vries zit..
De volgende kast word beslist 10.000 liter of zo, en frost-free.
Door DogCrazy
#256303
Vriendelijk dank voor de antwoorden tot nu toe.

Ik stelde de vraag omdat ik helaas niet echt ruim in de euri zit, maar ik wil mijn hond wel graag vers geven.
Ik heb nog maar 1 hond, dus ik denk dat ik best af kan met af en toe een kennelverpakking. Of als iemand CB/Bibi gaat halen dat ik daaraan mee kan doen voor 20 kg ofzo. Maar een extra vriezer is voor mij denk ik niet haalbaar.

Iedereen nogmaals dank :)
Door danielle1980
#256304
DogCrazy schreef: Vriendelijk dank voor de antwoorden tot nu toe.

Ik stelde de vraag omdat ik helaas niet echt ruim in de euri zit, maar ik wil mijn hond wel graag vers geven.
Ik heb nog maar 1 hond, dus ik denk dat ik best af kan met af en toe een kennelverpakking. Of als iemand CB/Bibi gaat halen dat ik daaraan mee kan doen voor 20 kg ofzo. Maar een extra vriezer is voor mij denk ik niet haalbaar.

Iedereen nogmaals dank :)
moet je even vermelden waar je woont ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door