Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door rees
#254786
Hier even een vraagje onze Swen een bullterrier is nu 11 weken oud.
En eet lekker mee met de 2 teven vandaag stond er een lamskop op het menu voor ze
En hij heeft er ook een stuk van gehad en het zijn eigen lekker laten smaken.
Maar wat mag hij nog niet voor zijn gebit want ik hoor dat sommige botten nog te hard zijn voor pups.
Hoor het graag van jullie.
Door Lizzy
#254792
Heeft jullie pup het bot van de schaapskop op kunnen eten dan? Dat zou ik erg knap vinden! Op zich zijn er geen botten die een pup niet zou mogen hebben. Zodra ze ze op kunnen eten of lekker op kunnen 'donderjagen' (afhankelijk van je bedoelingen), dan is het goed. Voor het gebit maakt het niet zo uit. Dezelfde regels als voor de volwassen hond. Slijtage aan het melk gebit is overigens minder erg als slijtage aan het volwassen gebit.
Door Nelly
#254848
Zou 'm gewoon lekker laten stoeien met zo'n bot Rees. Mijn Witte Herder-pup van ca. 19 weken, krijgt al vanaf hij hier met 7 weken kwam wonen van allerlei botten. En of de tanden ervan slijten? Ik denk dat tanden erger slijten van tennisballen e.d.
Door rees
#254854
Nee hoor Lizzy niet echt gegeten wel de stukjes vlees er af gepeuzeld en er lekker mee lopen stoeien :D

Hij is er gewoon een tijdje zoet mee en daarna doodmoe en gaat dan lekker slapen.
Door Lizzy
#254980
rees schreef: Nee hoor Lizzy niet echt gegeten wel de stukjes vlees er af gepeuzeld en er lekker mee lopen stoeien :D

Hij is er gewoon een tijdje zoet mee en daarna doodmoe en gaat dan lekker slapen.
Perfect! Wat een knappe pup zeg!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door