Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#246980
Een Ca de Bou. Het is niet zo'n bekend ras. Het is een "klein" dogachtig hondje. Hij gaat zo'n 35 kilo wegen, maar het is een compact gespierd hondje. Ze komen uit Spanje. Ik ga hem ook bij een goede fokker uit Spanje kopen. zijn website is: www.elbellotero.com
en dan moet je kijken bij Nuestros Perros en daar staan en de vader en de moeder bij Pam en Jason.
Door Lizzy
#246981
Lupa schreef: nog een pup :'(
Ahhhh, zielig voor Lupa dat we het WEER over puppies hebben! Voortaan doen we wel een PIEPPPPP in plaats van puppy, OK Do?

Dus even overnieuw, Ohh Laura2004, wat leuk dat jij ook een PIEPPPP krijgt. Wat voor ras PIEPPPPP krijg jij?
Door Lizzy
#246984
Laura2004 schreef: Een Ca de Bou. Het is niet zo'n bekend ras. Het is een "klein" dogachtig hondje. Hij gaat zo'n 35 kilo wegen, maar het is een compact gespierd hondje. Ze komen uit Spanje. Ik ga hem ook bij een goede fokker uit Spanje kopen. zijn website is: http://www.elbellotero.com
en dan moet je kijken bij Nuestros Perros en daar staan en de vader en de moeder bij Pam en Jason.
Inderdaad heb ik nog nooit eerder van dit ras gehoord maar ik ben gelijk even gaan kijken. "Klein" dogachtig hondje zei je? Tjonge, ik noem dit een "knoepert"!
Door margreet
#246986
Lupa schreef: nog een pup :'(
Ja het is echt triest hoor Do iedereen neemt er maar een pup bij en jij mag niet,ik zou het niet pikken en tegen Hans zeggen,kom schat we nemen er nog één ;) ;D
Zo doe ik dat hier ook 8)
Door Laura2004
#247001
Lupa, misschien is dit een troost. Dit is voor mij ook de laatste hoor, mijn vriend vindt het hierna ook genoeg. En ik ook eigenlijk. Twee honden is genoeg voorlopig en zeker twee van die sterke honden!
Door Lupa
#247019
Laura2004 schreef: Lupa, misschien is dit een troost. Dit is voor mij ook de laatste hoor, mijn vriend vindt het hierna ook genoeg. En ik ook eigenlijk. Twee honden is genoeg voorlopig en zeker twee van die sterke honden!
ja maar ik heb maar 1 en 1/2 hond ;D
Door gonny
#247025
Laura2004 schreef: Ik vind hem ook niet klein, maar voor een dogachtige is hij best klein, toch!
ik vind em idd klein voor een dogachtige!! ;D
maar wel een mooie kleine dog!!! :D ;)
Door Laura2004
#247040
gonny schreef: ik vind em idd klein voor een dogachtige!! ;D
maar wel een mooie kleine dog!!! :D ;)
Zeker in vergelijking met jouw dog! ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door