Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#1095
???zo ja hoe bedoel je dat? ;D
nou das toch die meneer die stalen kettingkjes naar je hersens gooit als je niet luisterd ;D ;D
Door jeanne
#1096
nou das toch die meneer die stalen kettingkjes naar je hersens gooit als je niet luisterd  ;D  ;D
Hahahaha

Ik dacht dat ie nu aan het klicken was gegaan?
Door SHIVA
#1097
nou das toch die meneer die stalen kettingkjes naar je hersens gooit als je niet luisterd  ;D  ;D
go moet er dan eens gauw naar toe er is er pas eentje hier gekomen ik hou wel van een beetje gooiwerk ;D ;Dgr shiva
Door Nelly
#1098
Hahahaha

Ik dacht dat ie nu aan het klicken was gegaan?
Ja hoor, hij is helemaal omgeturnd. Zoals de wind waait, waait m'n jasje. Een handige meneer. :o
Door jeanne
#1101
Ja hoor, hij is helemaal omgeturnd. Zoals de wind waait, waait m'n jasje. Een handige meneer. :o
Alleen moet ie nog omturnen van droge brok naar sappig vers vlees!!!!! ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door jeanne op za 30 aug 2003, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SHIVA
#1104
hallo het kippenvrouwtje is vandaag langs gekomen en heeft de nekken en vleugels afgegeven en wat zag ik gewonen kale nekjes en vleugels
ja vleugels zoals ik ze bij de poelier voor een vriendenprijsje kan kopen bij afname van 10 kilo
is bij hun gewoon afval
dat ze in de deuk lag omdat ik haar geloofde dat ik ze met huid en veertjes zou krijgen dat spreekt voor zich
ze zei dus:die stadse mensen kan je alles wijsmaken nou ja zeg woon al heel lang hier maar over 6 weken krijg ik weer en mocht ik het leuk vinden mag komen helpen met het vangen van 3000 kippetjes
moet ik nog even over nadenken of ik dat wel kan
wel voor het eerst nu de nekken gegeven toch maar even in heet water gelegd de gr shiva
Door sylvia
#1105
hallo het kippenvrouwtje is vandaag langs gekomen en heeft de nekken en vleugels afgegeven en wat zag ik gewonen kale nekjes en vleugels
ja vleugels zoals ik ze bij de poelier voor een vriendenprijsje kan kopen bij afname van 10 kilo
is bij hun gewoon afval
dat ze in de deuk lag omdat ik haar geloofde dat ik ze met huid en veertjes zou krijgen dat spreekt voor zich
ze zei dus:die stadse mensen kan je alles wijsmaken nou ja zeg woon al heel lang hier  maar over 6 weken krijg ik weer en mocht ik het leuk vinden mag komen helpen met het vangen van 3000 kippetjes
moet ik nog even over nadenken of ik dat wel kan
wel voor het eerst nu de nekken gegeven toch maar even in heet water gelegd  de gr shiva
;D

waarom doe je die nekken in heet water ???
Door SHIVA
#1106
;D

waarom doe je die nekken in heet water  ???
omdat starlett een keer ziek is geweest van de vleugels en op advies van lizzy toen maar in het heette water gelegd dan wordt het bot wat zachter zeker als het uit de vriezer komt dus dat blijf ik maar doen
het gaat heel goed nu hoor ook met de vissenkoppen
ben blij dat ik van de brokken af ben nu alleen die eene kat van mij nog die wil nog geen bibi maar heb wel gelezen hoe ik dat moet aanpakken gr shiva
Door roger
#1107
<<[quote]
omdat starlett een keer ziek is geweest  van de vleugels en op advies van lizzy toen maar in het heette water gelegd dan wordt het bot wat zachter zeker als het uit de vriezer komt dus dat blijf ik maar doen<<



Ik denk niet dat Lizzy het zo bedoelde, maar wel als volgt:
door het vlees al of niet met bot, effe te dippen in heet , niet kokend water, herstelt het zijn natuurlijke elasticiteit zoals deze is bij een net gedode prooidier.
Het zou dan beter verteerbaar worden, is het zo niet Liz ?

Gr.
Roger;
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door