Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2057501
Maar ik blijf het op z'n kop vinden om dingen te beweren op je website en dan tegelijkertijd te vragen "als jullie het beter weten, hoor ik het wel". Je kunt ook gewoon zelf het initiatief nemen om aan een juist artikel te komen. Zij is toch verantwoordelijk voor de content van haar site, niet ik-of-wie-dan-ook?
#2057557
Een wig zetten tussen 'fabrieksvoer' en BARF-ers/NRV-ers in het algemeen is wel een bewuste keuze van haar. Dat stukje over de agressieve benadering per mail van rauw voerders vind ik beneden alle peil. Volgens mij is dat stukje inmiddels van de site en daar kan ik me in vinden, want het slaat kant noch wal. Ik kan een heel arsenaal aan negativiteiten opentrekken over de benadering van bepaalde vertegenwoordigertjes van brokkenfabrikanten versus de vers voerder en dat op mijn site gaan zetten. Dan heb ik het maar niet over de indoctrinatie tijdens bepaalde lezingen van brokkenfabrikanten om vooral niet te gaan barfen en de discussies die daaruit voortvloeien. Zal ik niet doen, want dat wordt zo ontzettend vermoeiend en daar steek ik mijn energie totaal niet in. Evenals dat ik geen artikelen van mijn hand geplaatst zou willen zien op websites als deze. Ik kan prima onafhankelijk schrijven, alleen zou dat een artikel worden waar ik zelf niet achter zou staan.
Hitam schreef: Marielouise voert zelf KVV, ik vermoed alleen dat ze zichzelf niet inhoudelijk genoeg op de hoogte vind om een artikel daarover te schrijven. De keuze voor een sponsor is niet haar keuze. Dus waarom niet een gedegen artikel schrijven om het daar te plaatsen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door