Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#1631813
Als een hond geen ballen wil eten, moet je die eigenlijk een paar dagen (2 tot 3) weg leggen. Niet in de vriezer. Als de ballen minder vers zijn eten ze die sneller. Ik hoorde dit van de DA toen mijn paard gecastreerd werd. De honden wilden de ballen niet eten, maar na drie dagen wel.
Hier eten de mensen geregeld varkensballen, die liggen zo in de supermarkt.  :-\
Door Daisy&Kelsy
#1632851
Hallo Iedereen,

Je moet er wel mee oppassen vooral met de paarden ballen.Als ze net gecastreerd zijn dan zijn de ballen verdoofd als je dat aan de honden/katten geeft dan hebben zij daar ook last van.En zijn ze erg sloom.
Bij sommige honden ook wel eens fijn hahaha.
Door Too
#1632864
Daisy&Kelsy schreef: Hallo Iedereen,

Je moet er wel mee oppassen vooral met de paarden ballen.Als ze net gecastreerd zijn dan zijn de ballen verdoofd als je dat aan de honden/katten geeft dan hebben zij daar ook last van.En zijn ze erg sloom.
Bij sommige honden ook wel eens fijn hahaha.
Ik verwacht eigenlijk geen operatierestanten via een slager/slachter te kopen  ::), de dieren zijn dan gekeurd voor menselijke consumptie

Hihi ik heb ineens beeld van een da die een emmertje paardendelen komt inleveren bij t abbatoir
Door karenM
#1633302
;D ach... mijn veearts had bij de castratie van mijn twee hengsten zijn hondje bij zich, en drie keer raden wat er met de afgesneden onderdelen van MIJN paarden gebeurde :o :o :o
mijn eerste schokkende ervaring met barf ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door