Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bernerfan
#242597
Ollie schreef: ja ;D was ik wel van plan, om aan de kat te geven!

Zie hem er al mee door de lucht meppen! ;D
oooh ;D ;D ;D ;D ;D..
Door bernerfan
#242599
tieneke schreef: Stierenballen heb ik nog nooit gegeven maar echt alles van wat voor soort vlees gaat hier probleemloos naar binnen in no-time :P :P
ah en daar ben jij heel blij mee ;D
Door bernerfan
#242604
aaah ...heb ik een tip voor jou, geef es een portie stierenballen, erg voedzaam en bovendien niet duur ;D ;D ;D
Door tieneke
#242608
bernerfan schreef: aaah ...heb ik een tip voor jou, geef es een portie stierenballen, erg voedzaam en bovendien niet duur ;D ;D ;D
Euh...... :-X
Door bernerfan
#242612
tieneke schreef: Euh...... :-X
toch maar niet he....nee ik moet er ook niet echt aan denken :-X......dan maar arm ;) ;D ;D ;D
Door Sander
#242752
Ik had pas een keer een stierenbal. Die heb ik toen aan Bo gegeven. Ze had 'm aanvankelijk te pakken bij het stukje zaadleider dat er nog aan zat en liep er zo mee door de tuin. Dat was wel een stom gezicht. Daarna was de bal snel verdwenen...
Door Ollie
#242837
Sander schreef: Ik had pas een keer een stierenbal. Die heb ik toen aan Bo gegeven. Ze had 'm aanvankelijk te pakken bij het stukje zaadleider dat er nog aan zat en liep er zo mee door de tuin. Dat was wel een stom gezicht. Daarna was de bal snel verdwenen...
Hahahaha ja d'r zit idd nog een stukje zaadleider aan! ;D Ik zie het helemaal voor me. ;D

Ging ze er niet mee voetballen? ??? ;D
Door Sander
#242871
Ollie schreef: Ging ze er niet mee voetballen? ??? ;D
Nee!! Als het om eten gaat is Bo veel te serieus ;)
Door Ollie
#242882
Sander schreef: Nee!! Als het om eten gaat is Bo veel te serieus ;)
Ja hier ook, maar als ze het niet kennen zoals bijv een stierenbal, denk ik dat ze zo reageren van oooo leuk voetballen!!! ;D
Door casangio
#244491
Ollie schreef: Ja hier ook, maar als ze het niet kennen zoals bijv een stierenbal, denk ik dat ze zo reageren van oooo leuk voetballen!!! ;D
Dan doen ze er tenminste nog iets mee, hier trekken ze alleen maar hun neus er voor op ;D ;D ;D
Door orinake
#1631774
tschabo schreef: Weet iemand waar stierenballen te koop zijn?
kan je gewoon bij de slager bestellen :)
Ik bestel ze regelmatig.
Zowel rund als schaap gaat er hier vlot in.

Voor de poezen moet ik dat in stukken snijden, dus die krijgen dat weinig. (is nog al een gortige boel als ik dat moet versnijden)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door