Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1998216
Lekkere stink lamspens vinden ze beiden het lekkerst, daarna vers kopvlees met groentemix.
Darf eko krijgen ze weleens tussendoor (als ik vergeten ben barf te ontdooien)..dat vinden ze ook wel heel erg lekker, vooral als ik het heb laten ontdooien in de magnetron :-X hahaha niet echt barf dus maar die kleine Shih, die springt dan echt tegen me op  ;D
#1998258
nova schreef: Voor Bindi zijn dat kippebouten, hele sardientjes , kalkoennekken, pens en hazenvlees
Hier vind Bindi kippebouten ook heel erg lekker, maar lekker gekruid en met een krokant korstje. Maar hier is Bindi mijn dochter van 9  ;D

Oska is helemaal verzot op de lamsmix van SW.

Toto heeft niet echt favorieten, tenminste ik merk weinig verschil met een hoop dingen. Hij heeft hooguit dingen die iets minder favoriet zijn, en dat lijstje is veel korter  :biggrin2:. Wel gaat altijd eerst het orgaan en/of spiervlees erin, maar dat is eerder om praktische redenen. Dat gaat namelijk sneller naar binnen  :D
Door Martine-Tom
#1998644
Ik was vandaag in de tuin aan het rommelen hoor ik Tom ineens knagen.
Ik kijken...eendennek...eendennek? ???
Vandaag staat er geitenrib op het menu.
Ik terugdenken, vorige week vrijdag was het eendennek, blijkbaar heeft ie die begraven en vandaag heerlijk op zitten knagen :-X
Stinken deed het iig wel ja 8)
#1998661
op het moment is het voor Reus denk ik zalmkop. zowel de smaak als het knaagfestijn. voor kaas doet hij ook een heleboel, banaan is zijn lievelings fruit en te drinken heeft hij het liefst roosvicee. dat drinkt ie zo uit mn glas als ik niet op let. verder kan ie ook niet bij oma of mama op schoot zitten wanneer die aan de borrel zijn (ameroela, soort baileys) want dan drinkt hij ook het glaasje leeg...
#1998827
Het allerlekkerst? Hmm... Dat is toch Haas en Hert. En als snoepje tussendoor een lekker konijntje.

Verder lust hij eigenlijk alles op een paar uitzonderingen na. Wilde eend is geen favoriet en wilde duif al helemaal niet. Duif geven we ook niet meer, wilde eend moet hij het maar gewoon mee doen als we dat hebben.

En een eitje laat hij als toetje voor het laatst. Heel voorzichtig tikt hij daar een gaatje in en dan lekker leeg slurpen en daarna de schil (wat mij dan weer een afknapper lijkt na de inhoud van het eitje, maar ja)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door