Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#248288
danielle1980 schreef: ja ik heb een 109 liter kast en krijg er toch echt 60 kilo in.
misschien ligt het aan de vorm van de kist??? :-\
Ja,in 'n rechthoekige kist kan je meer kwijt dan in 'n ronde of 'n ovale kist. ;)
Door ziggy
#248366
Zit ik hier in de afdeling:" zelf samenstellen"? ???
Het merendeel van de antwoorders hebben fabrieksvoeding en kunnen niet antwoorden over de vraag die over zelf samenstellen gaat. 8) De verpakking van de voeding is heel anders. ;D
Hier wordt het meeste bewaard in een kist van 500 liter.
Daar we ook beschikken over een ladenkast kunnen we bepaalde delen ook daarin bewaren. ;) :D
Groet,
Vic.
Door jasmijn
#248634
Laura2004 schreef: Ja, maar ik heb nogal een talent om alles juist heel erg onoverzichtelijk te krijgen, dus aan mij is het niet besteed een vrieskist ;) Als je wat netter bent dan ik dan is het misschien geen probleem. ( is niet zo moeilijk trouwens om netter te zijn dan ik) ;D
dat is gewoon een iedee ik dacht dat ik ook zoon talent had tot ik er helemaal gek van werd en een curses ben gaan doen in tranvoormatie en comenukatie en als je nu vraagt waar iets ligt kan ik het je meten zegen ( daar voor had ik geen iedee ) als je deze curses ook wil doe hij het landmaak form en het word gegeven in roterdam en amsterdan en je hebt ook vervolg curses het heeft trouwens ook veel verander in het omgaan met mensen en mijn ouders hebben ook gedaan en mijn moeder heeft daar door weer voor het eerst in 20 jaar haar moeder bezocht ( ze waren met ruzie uitelkaar gegaan ) ik heb haar helaas nog niet gezien ( ik ben pas 16 )
Door tieneke
#248913
ziggy schreef: Zit ik hier in de afdeling:" zelf samenstellen"? ???
Het merendeel van de antwoorders hebben fabrieksvoeding en kunnen niet antwoorden over de vraag die over zelf samenstellen gaat. 8) De verpakking van de voeding is heel anders. ;D
Hier wordt het meeste bewaard in een kist van 500 liter.
Daar we ook beschikken over een ladenkast kunnen we bepaalde delen ook daarin bewaren. ;) :D
Groet,
Vic.
Hier gaan de grote jongens zoals lamsnekken(ca 800 gram)ook in de megavriezer ;)
Ook de grote zakken met lamsribben gaan erin.
Met een kast zou ik mij geen raad weten ;)
Laatst gewijzigd door tieneke op do 27 jan 2005, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door