Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#229118
Angelique schreef: 15 kilo kan inderdaad ook goed, die hebben wij hier regelmatig.

En koop eens een goed mes :P
of schaar ;D
Door jeanne
#229188
valt best mee hoor, zo'n pens versnijden. Je moet alleen een heel goed scherp mes hebben, jan had een van zijn 2 samoerai zwaarden gebruikt ;D
Afbeelding
er staan nog meer foto's op mijn site, even klikken op more collections ;)
Laatst gewijzigd door jeanne op vr 24 dec 2004, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sander
#229206
sylvia schreef: ik weet niet wat jij voor runderpens gewend bent (ingevroren misschien) maar hakken en zagen in pens :o ik knip em zo met de keukenschaar ;D
Ik neem ALTIJD schapenpens...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#229245
Sander schreef: Ik neem ALTIJD schapenpens...
vandaar dat je het over hakken en zagen hebt.......dat denk je dus ;D
Door Nelly
#231508
Nooit schoonspoelen, vuile pens moet je zo geven. En ik snij 'm altijd, heb een superscherp mes. ;D Kijk wel uit voor je vingers :o
Door Lil
#231516
Ik vond de eerste keer dat ik een pens (15 kilo) moest snijden best wel meevallen. Na de eerste vijf minuten ben je eraan gewent. ;D De drap naar binnen vouwen en de buitenkant is "gewoon" spier en dan maar snijden... Heb hier trouwens het goede vleesmes gebruikt. :-X Wel daarna schoongemaakt met dethol, afgewassen en toen in de vaatwasser...
Door lot25
#234927
Ik had een stel pensen bij het slachthuis vandaan, maar daar viel niets in te snijden, vielen gewoon uit elkaar??? ???

Is daar iets mee gebeurd dan?? leek wel van dat rodivlees dat je kan kopen(stonk wel als pens, jech)
Door Marion
#235218
lot25 schreef: Ik had een stel pensen bij het slachthuis vandaan, maar daar viel niets in te snijden, vielen gewoon uit elkaar??? ???

Is daar iets mee gebeurd dan?? leek wel van dat rodivlees dat je kan kopen(stonk wel als pens, jech)
maak anders eens een foto dan kunnen we zien wat het is ;)
Door tieneke
#235229
lot25 schreef: Ik had een stel pensen bij het slachthuis vandaan, maar daar viel niets in te snijden, vielen gewoon uit elkaar??? ???

Is daar iets mee gebeurd dan?? leek wel van dat rodivlees dat je kan kopen(stonk wel als pens, jech)
Was het niet half verrot? ;D ;D
Door lot25
#235269
Verrot?? 'k hoop het niet :-X

Ze kwamen uit de diepvries. Volgens mij waren ze vers, want vóór 't nieuwe jaar hadden ze geen pensen voor me.
hihi, zal een fotomodel van een pens uitzoeken, die krijgen jullie nog wel te zien...
Door Nelly
#238197
lot25 schreef: Ik had een stel pensen bij het slachthuis vandaan, maar daar viel niets in te snijden, vielen gewoon uit elkaar??? ???

Is daar iets mee gebeurd dan?? leek wel van dat rodivlees dat je kan kopen(stonk wel als pens, jech)
Raar :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door