Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#205150
Ik heb ze al maanden in de diepvries liggen en durf ze ook niet te geven omdat het bot zo stevig is.

Eten ze dat nu kompleet op ??? ??? ??? Zijn jullie schapekoppen dan nog kompleet met haar en ogen, enz. of alleen net als de mijne zonder ogen en heel veel bot en volgens mij ook niet zoveel vlees.
Door Ordell
#205154
CaSanGio schreef: Ik heb ze al maanden in de diepvries liggen en durf ze ook niet te geven omdat het bot zo stevig is.

Eten ze dat nu kompleet op ??? ??? ??? Zijn jullie schapekoppen dan nog kompleet met haar en ogen, enz. of alleen net als de mijne zonder ogen en heel veel bot en volgens mij ook niet zoveel vlees.
Het is geen dragend bot dus je kunt ze gewoon helemaal geven. Normaal gesproken is het haar er wel af, maar de ogen en alles zit er verder nog in. Het is een komplete maaltijd (kopvlees, hersenen en bot) dus je hoeft er niets meer bij te geven. Sommige grote honden eten het helemaal op, alleen blijven er meestal wat tanden liggen.
Door casangio
#205292
Ordell schreef:

Het is geen dragend bot dus je kunt ze gewoon helemaal geven. Normaal gesproken is het haar er wel af, maar de ogen en alles zit er verder nog in. Het is een komplete maaltijd (kopvlees, hersenen en bot) dus je hoeft er niets meer bij te geven. Sommige grote honden eten het helemaal op, alleen blijven er meestal wat tanden liggen.
Dan zal ik het toch een proberen. De honden bedoel ik ;) ;) ;) ;)
Door Elizaw
#205321
Hai,

Leuk om te lezen zeg dit soort dingen...mijn maag draait nu al :Phersenen, tanden, ogen...bbbllll maar waar geven jullie dit soort dingen. In huis of gaan ze dit buiten op eten??

Groetjes,
Bep
Door tieneke
#205359
De botten die ze hier krijgen vallen ook onder de noemer :lekkere rauwe jongens :D
Maar een schapenkop komt er hier nog(niet) in,ben bang dat mijn man dat niet echt zal gaan waarderen.
Ben al blij dat hij het gewoon gaat vinden dat ze lamsribben etc naar binnen rossen.
Tinus (vr)eet zijn bottenmaaltijd buiten onder de overkapping op en Tara blijft veilig in de keuken voor haar vreselijke inhalige broer :P
Na Tara's maaltijd een dweil over de tegels en...klaar!
Door casangio
#205491
RuBep schreef: Hai,

Leuk om te lezen zeg dit soort dingen...mijn maag draait nu al :Phersenen, tanden, ogen...bbbllll maar waar geven jullie dit soort dingen. In huis of gaan ze dit buiten op eten??

Groetjes,
Bep
Hier eten ze allen in hun biabed met een stuk plastic er in. Het biabed is zo weer schoongemaakt. ;) ;) ;) ;) ;)
Laatst gewijzigd door casangio op wo 17 nov 2004, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door casangio
#205497
tieneke schreef: De botten die ze hier krijgen vallen ook onder de noemer :lekkere rauwe jongens :D
Maar een schapenkop komt er hier nog(niet) in,ben bang dat mijn man dat niet echt zal gaan waarderen.
Ben al blij dat hij het gewoon gaat vinden dat ze lamsribben etc naar binnen rossen.
Tinus (vr)eet zijn bottenmaaltijd buiten onder de overkapping op en Tara blijft veilig in de keuken voor haar vreselijke inhalige broer :P
Na Tara's maaltijd een dweil over de tegels en...klaar!
Wij eten zelf vegetarisch, dus voor ons is het ook eigenlijk niet zo prettig iedere dag met dat vlees aan de gang te gaan, en die tongetjes uit de bekjes van de konijnen zien hangen en de vissen die je zitten aan te staren, maar wij zijn ervan overtuigd dat dit toch wel beter is voor de honden, dus wat doe je dan ;) ;) ;) ;D ;D ;D En gelukkig zijn ze al dood. Een keer heb ik gemerkt dat een poelier speciaal voor ons eenden had gedood en daar kom ik echt niet meer weer, het waren wilde eenden, had ie volgens mij zo uit de vijver gehaald (weet ik zeker want er zit een heel verhaal achter) in ieder geval onze honden lustten deze eenden ook niet. Er zijn er die zullen zeggen dit maakt toch geen verschil maar voor mijn gevoel koop ik liever iets wat toch al dood is gemaakt, dan dat ze het voor ons doodmaken. Ik weet dat het dubbel is maar toch ;D ;D ;D ;D
Door An
#205667
tieneke schreef:
Ach ja,ze zijn tenslotte al dood he ;D ;D
Hahaha precies ;) En hier staat ook een biabed. gewoon effe met een natte doek door na het eten en het is weer schoon!
Door tieneke
#205669
An schreef:

Hahaha precies ;) En hier staat ook een biabed. gewoon effe met een natte doek door na het eten en het is weer schoon!
Ik denk niet dat een bio-bed hier overlevingskansen heeft ;) ;D
Door Sander
#205733
Ik heb een schapekop in de vriezer liggen. Die heb ik vorige week gratis gekregen. Ik heb 'm nog niet gegeven, omdat ik wacht tot ik er twee heb. Dan kunnen de honden ieder er één krijgen. Zelf eet ik vrij weinig vlees, maar ik heb echt geen moeite met dit soort dingen. 'k Heb ook nog een stierenkloot in de vriezer liggen....
Door Ollie
#205862
Sander schreef: Ik heb een schapekop in de vriezer liggen. Die heb ik vorige week gratis gekregen. Ik heb 'm nog niet gegeven, omdat ik wacht tot ik er twee heb. Dan kunnen de honden ieder er één krijgen. Zelf eet ik vrij weinig vlees, maar ik heb echt geen moeite met dit soort dingen. 'k Heb ook nog een stierenkloot in de vriezer liggen....
Hahahaha ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door