Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bernerfan
#199737
geer schreef: He lekker, geef jij je beesten maar levende konijnen in de woonkamer. Ik ga denk ik morgen even naar de kinderboerderij, een geit schieten...mmmmm....
waarom schieten.....zet gewoon je hond erbij en train hem ff om te slachten :-X
Door Lupa
#199738
Sammy_Shunka schreef:

Als ik ga schrijven dat ik eventueel meer onderzoek ga doen krijg ik weer vanalles naar mijn hoofd geslingerd
omdat je een grens overschrijd zonder dat je het zelf beseft(hoop ik dat je het niet beseft).
Jou hond is niet een wolf en noem me maar cinisch het enige van een wolf die hij heeft is de naam.
een hond hoeft echt niet levende voer te hebben en achetr zijn voer aan te jagen, daar heeft hij zelf jjaaaaaarrrreeen geleden voor gekozen om het niet hoeven te doen toen hij een huishond wilde worden.
Door Lupa
#199740
bernerfan schreef: waarom schieten.....zet gewoon je hond erbij en train hem ff om te slachten :-X
het gaat erom dat geer bedeolde dat onze oerinstinkten maar weer naar boven laten komen want het hoort zo :-X
Door tieneke
#199741
Sammy_Shunka schreef:

Als ik ga schrijven dat ik eventueel meer onderzoek ga doen krijg ik weer vanalles naar mijn hoofd geslingerd
Wat voor onderzoek?
Om een weerloos konijn of ander beest in zijn doodstrijd te aanschouwen!
Van mijzelf vind ik het al heel wat dat mijn hondjes versvlees eten en af en toe barfen,maar je hond op levende beesten laten jagen en ook nog voeren gaat mij echt te ver :-X
Door bernerfan
#199746
Lupa schreef:
het gaat erom dat geer bedeolde dat onze oerinstinkten maar weer naar boven laten komen want het hoort zo :-X
ja is ook al net zoo belachelijk... >:( ;)
Door bernerfan
#199747
tieneke schreef:
Wat voor onderzoek?
Om een weerloos konijn of ander beest in zijn doodstrijd te aanschouwen!
Van mijzelf vind ik het al heel wat dat mijn hondjes versvlees eten en af en toe barfen,maar je hond op levende beesten laten jagen en ook nog voeren gaat mij echt te ver :-X
willen weten wat voor onderzoek ?? :-X
Door bernerfan
#199751
als ik nog iets mag zeggen..lees t nu nog es door...en hoe je t schrijft..lijkt t net of je t mooi vindt om te zien hoe ze bezig zijn met die diertjes.. ???
Door Lupa
#199756
bernerfan schreef: als ik nog iets mag zeggen..lees t nu nog es door...en hoe je t schrijft..lijkt t net of je t mooi vindt om te zien hoe ze bezig zijn met die diertjes.. ???
aan zich is er niet echt iets verkeerd maar begrijp me niet verkeerd het konijn moet de kans krijgen om weg te vluchten!!!!!
ik ben de laaste die mijn honden aanmodigt om het te doen omdat het niet nodig is maar voor de hond is het vrij natuurlijk, maar niet in de woonkamer!!!!!!
Laatst gewijzigd door Lupa op vr 05 nov 2004, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bernerfan
#199757
Lupa schreef:
aan zich is er niet echt iets verkeerd maar begrijp me niet verkeerd het konijn moet de kans krijgen om weg te vluchten!!!!!
ja ik heb dus moeite met dat de beestjes dus nog veels te lang leven als ze gevangen zijn.....en dat iemand daar gewoon naar kan zitten kijken :-X
Door Lupa
#199759
bernerfan schreef: ja ik heb dus moeite met dat de beestjes dus nog veels te lang leven als ze gevangen zijn.....en dat iemand daar gewoon naar kan zitten kijken :-X
en daar gaat het om!
het is gewoon overbodig
Door tieneke
#199762
Lupa schreef:
aan zich is er niet echt iets verkeerd maar begrijp me niet verkeerd het konijn moet de kans krijgen om weg te vluchten!!!!!
ik ben de laaste die mijn honden aanmodigt om het te doen omdat het niet nodig is maar voor de hond is het vrij natuurlijk, maar niet in de woonkamer!!!!!!
En ook niet buiten,de eerste hond die bij mij iets levend pakt of vangt gaat letterlijk en figuurlijk op de schoen ;)
Door Lupa
#199766
tieneke schreef:
En ook niet buiten,de eerste hond die bij mij iets levend pakt of vangt gaat letterlijk en figuurlijk op de schoen ;)
tuurlijk, maar dat ze het doen is natuurlijk.
niet voor niks zijn er zoveel honden die achter konijne aanjagen, en ik neem absoluut niet de hond kwalijk
Door tieneke
#199772
Lupa schreef:
tuurlijk, maar dat ze het doen is natuurlijk.
niet voor niks zijn er zoveel honden die achter konijne aanjagen, en ik neem absoluut niet de hond kwalijk
Als je hond al zeker 21 konijnen heeft gevangen is er toch wel een klein probleempje denk ik... ;)
Door ine
#199776
Ik ben niet snel voor het sluiten van een topic, maar deze mag van mij op slot en verwijderd! >:(
Wat walgelijk zeg, Sorry, maar dit gaat mij te ver! :-X
Door Lupa
#199777
tieneke schreef:
Als je hond al zeker 21 konijnen heeft gevangen is er toch wel een klein probleempje denk ik... ;)
of een overpopulatie aan konijnen? ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door