Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#197811
Laatst heb ik me milt laten aansmeren voor de honden. Ik heb ze af en toe een stukje bij hun hart gedaan. Ze lusten het wel. Maar ik vraag me toch af is het goed om het te voeren .
Zijn er nog meer hier die milt geven aan de honden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#198174
CaSanGio schreef: Laatst heb ik me milt laten aansmeren voor de honden. Ik heb ze af en toe een stukje bij hun hart gedaan. Ze lusten het wel. Maar ik vraag me toch af is het goed om het te voeren .
Zijn er nog meer hier die milt geven aan de honden.
Er zit hier ook af en toe een milt in het "zakje gemengd" van de slager. Ik verdeel (1 stuks) die over 8 honden. Ze krijgen het niet vaak, maar volgens deskundigen heeft ook milt zijn voedingswaarde en kan dus gerust gevoerd worden.
Door casangio
#198465
Angelique schreef:

Er zit hier ook af en toe een milt in het "zakje gemengd" van de slager. Ik verdeel (1 stuks) die over 8 honden. Ze krijgen het niet vaak, maar volgens deskundigen heeft ook milt zijn voedingswaarde en kan dus gerust gevoerd worden.
Hoi,

Kijk dat vind ik nu het leuke van de barfplaats je krijgt practisch altijd een afdoende antwoord op je vraag,
bedankt Angelique.
Door Lizzy
#198471
Even ter aanvulling ;D:

Hier komt de samenstelling van Duck Compleet Uitmuntend zoals vermeld in hun folder:

Vocht: 59,75%
(Natuurlijk vleesvocht!)

Ruw eiwit:11,20 %
(runderspiervlees, runderhart, -lever, -milt, -nieren, boekmaag, lebmaag, pens, kip)

En bij mijn weten zit het ook in Rodi en volgens mij ook in de meeste andere versvlees producten. Lekker voeren dus!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door