Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Irish
#1661390
Vage foto met de telefoon en ja we zijn druk aan het klussen...  :-[

Maar dan hebben jullie een idee!
Hij is wel magerder dan datie op de foto lijkt.. Heb geen bovenaanzicht.

Afbeelding
Door Irish
#1661536
Dat denk ik wel :)

Inmiddels is ook bekend dat meneertje een (voedsel)allergie heeft. Dit stond nog in zijn patiëntenkaart. Hiervoor zattie natuurlijk op de hypoallergeen brok.
Maar meneer is ook broodmager, dus moetie aansterken.
Ik hou het dan voorlopig even bij 1 KVV soort / beloning en alsie dan aangesterkt is wellicht over op een eliminatie dieet  :)
Door Irish
#1661551
Kaatje en Koos vooralsnog Naamloos (Hij heet Iva maar das geen naam voor een reu  ::)) zijn verliefd :D

Hier nog een foto van de geboren BARF-er! Vachtje was nog nat van het ''zwemmen'' (lees erin duiken en vervolgens schrikken dat het wat dieper was dan gedacht en gauw terug  ;D!)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Irish op vr 25 jun 2010, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202Spots
#1662255
Afbeelding
Nou das wel heel moeilijk om te bekijken wat 't is !!
Wat voor soort is 't? wat voor kleur,wat voor vacht??
Fijn dat 't goed gaat!
En Iva word heel stoer wanneer je er Ivan van maakt!!  ;) (als Aiven uitspreken)
Door Irish
#1662271
Er zit wel duidelijk herder in! Zal proberen vandaag een beetje foto te maken van 'm.
Straks gaatie mee naar de hondenschool waar ik trainer ben, ben benieuwd :)
#1662428
Koos is een goede naam, die staat als een huis!

Enne... ik denk dat Koos denkt dat ie in de hemel is beland, bij zoveel lekkere hapjes! Wat heerlijk voor hem dat je hem in je hart hebt gesloten! En wat geweldig van jou dat je hem een plekje wilt en kunt geven!

Heel veel geluk samen!
Door Irish
#1662654
Het is een gouden hond mensen!
Hij is vandaag mee gegaan naar de hondenschool en hij was zo braaf naar alles en iedereen!
Groot, klein, jong, oud het maakt hem allemaal niet uit.
Ben zo verliefd :smitten: :smitten: :smitten:
En verbaasd, dat een dier nog zo veel liefde kent terwijl hij het zelf nooit gekregen heeft.

Ik hou het denk ik maar op Ivan, das best stoer  8) en hij reageert daar het beste op gezien het zo veel op Iva lijkt natuurlijk.
Door Migudu
#1662671
Dat een dier nog zoveel liefde heeft, terwijl hij/zij het niet ontvangen heeft, maakt dieren heel en heel bijzonder!!!!

Groetjes,
Gerda
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door