Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#188782
heeft Bas ook een hele tijd gedaan; dan kwam ik thuis en dan lag de prullebak zak "keurig" op zijn mat in de gang (met een heel spoor van viezigheid vanuit de keuken daarnaar toe) ;D.

Het is vanzelf weer overgegaan.
Door yalla
#188804
Goh hoe herkenbaar allemaal. Afgelopen weekend heeft Donna (van Syl, red.) bijna een zakje diner opgepeuzeld en het was nog niet eens aangemaakt ;D
Door tieneke
#188844
Truus schreef:
Geen Nollebakmonster maar een vuilnisbakmonster dus ;D
Kun je er geen flinke stoeptegel op leggen?
Een stoeptegel ::) ::)t'is net de Hulk!
Je wilt niet weten hoe groot hij nu al is ;) ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#188878
yalla schreef: Goh hoe herkenbaar allemaal. Afgelopen weekend heeft Donna (van Syl, red.) bijna een zakje diner opgepeuzeld en het was nog niet eens aangemaakt ;D
Maakt Donna niet uit hoor diner zonder water, frolic,aldibrok die spaniels schuiven alles naar binnen :o
Door Peet
#188890
mijn eerste hond (een groningse spetter) jatte altijd het stokbrood van de buren.... ;D ;D....ook uit de vuilnisbak, als 'ie groen van de schimmel was......probiotica, dacht íe zeker.... :-X :P
Laatst gewijzigd door Peet op di 19 okt 2004, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door laura
#189680
tieneke schreef:
Tinus vreet de laatste weken gewoon heel de vuinisbak leeg! >:(
Vuinisbak barricaderen helpt ook niet echt :-\
Op zijn flikker geven helpt helemaal niet,iedere keer gaat zijn gigantische grote donkere kop de vuilnisbak in ongeacht grote mond....maakt hem allemaal niets uit ::) ::)
Een leeg zakje van de Cb,eierschillen,plasticverpakking van vlees etc,echt alles sleurt ie eruit.................
Mijn man roept de laatste weken alleen maar:je bent een varken!!!!! :P
Tosca kon er ook wat van.... Tegenwoordig hebben we een roestvrijstalen bak van brabantia!
Bij ons was dat de uitkomst. Het is een pedaalemmer.

Eerder hadden we van die plasticen. tsja, een keer poot erop en de bak lag om....

Nu moet ik wel zeggen dat wel al het lekkers (zakjes van vlees, korstjes van de kaas e.d. meteen in de container gooien. Ze weet nu dus gewoon dat er niets lekkers in zit...

Hier is t over, maar of dat ook zo werkt voor een stelletje eigenwijze pups/ tieners? ;D
Door Ineke
#189936
Weet je zeker dat je een Leonberger hebt gekocht?
Is het misschien niet per ongeluk een klikosaurus?

Dat is net zoiets als een Rotebterrier, maar dan 50 kg zwaarder ;D ;D ;D
Door karray
#189942
CaSanGio schreef: Gisteren weer lekker gewandeld met de Club in Noordwijkerhout. Na de wandeling restaurant ingedoken met honden, waar ze ook een versnapering voor de viervoeters hadden. Wel lief maar het hoeft echt niet. Het waren.......inderdaad brokjes. En wat denken jullie........
De brokjes werden voor we ze konden weghalen snel verorbert, net alsof het een stuk lamsrib was wat ze het lekkerst vinden. Gadsamme, wat een teleurstelling. En wiji maar willen geloven dat ze geen brokjes meer lusten. Wel dus en ze eten ze met veel smaak op. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Het waren er gelukkig niet zoveel, dus ik gun ze dat smaakje nog best wel, maar toch............................. zelfs de hond die nog nooit brokken had gegeten wist niet wat hem overkwam.......... tju, tju, tju :( :( :( :( :( :( :( Vanochtend at onze ries sinds tijden weer meteen zijn vlees weer op. Zou ie dan toch het verschil merken.................... ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;)

quote author=karray link=board=1;threadid=7189;start=15#msg189940 date=1098276854]
Dat is de bedoeling denk ik ook.Daar is over de brokken makers over nagedacht. Ze proberen alles om de hond te laten 'vreten ' om juist verdeeldheid te zaaien bij het baasje.
Er zijn er zat die smakelijkheid verbinden aan kwaliteit
:-\
Door Peet
#190826
tieneke schreef: Ja lachen jullie maar ;)
Leen hem eens een weekje samen met zijn zussie,ze slopen niet,en eten heel weinig :P :P
Ja ja....en waarom groeit jouw neus ineens zo ???? :P
Door Nelly
#191085
Hahaha klikosaurus, hoe kom je erop? Maar toen eerste tijd dat ik Angel had, lag ook altijd de komplete inhoud van de pedaalemmer door het huis als ik was weggeweest hoor; al was ik maar ff boodschappen doen. Je kwam de rotzooi al bij de voordeur tegen :-X Heb dat ding eerst een tijdje in de muurkast gezet als ik wegging, maar vond dat ook niks. Toen heb ik gewoon iedere keer voordat ik weg ging het ding leeg gemaakt, schone zak erin en na zo'n 14 dagen wist mevrouw dat er niks meer te halen viel. Sindsdien doet ze het niet meer, hoef hem niet meer leeg te maken :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door