Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marion
#186776
oei oei oei
;D
Ik heb een hele lading lamsribben door de gehaktmolen gedraaid :P
Ik heb van mijn moeder een ouderwetse degelijke Fleisch gehaktmolen gekregen. Hij kon de botten wel goed aan maar het kostte wel veel kracht van mijn kant. Leek wel of ik naar de sportschool was geweest.
Dat Zorro (onze bijna-pup, over anderhalve week komt hij) maar snel hele botten leert eten ::)
Door Lizzy
#186795
Pfff, klinkt heftig EN zwaar! Maar wat is dat voor gehaktmolen dan? Dat moet een toppertje zijn want de meeste molens zeggen binnen enkele minuutjes "doe dat zelf maar"!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#186798
Lizzy schreef: Pfff, klinkt heftig EN zwaar! Maar wat is dat voor gehaktmolen dan? Dat moet een toppertje zijn want de meeste molens zeggen binnen enkele minuutjes "doe dat zelf maar"!
Volgens mij 1 met handbediening :)
Door Truus
#186867
Ik heb zo'n ijzeren handmolen. Die zet je vast op een tafel en....draaien maar.
Het is een ouwetje van de rommelmarkt maar zat nog in de verpakking met gebruiksaanwijzing erbij.
Dus ik zei...dat is fijn voor de botten te malen ;D
Toen keken ze wel gek ::) ;D
Door casangio
#186943
Lizzy schreef: Pfff, klinkt heftig EN zwaar! Maar wat is dat voor gehaktmolen dan? Dat moet een toppertje zijn want de meeste molens zeggen binnen enkele minuutjes "doe dat zelf maar"!
Daar zitten wij dan met onze dure gehaktmolen, Lizzy.
Maar ik ben er wel blij mee, jij ook?? Ik gebruik hem wel vaak moet ik toegeven, omdat onze honden zomaar geen groenten eten, maar wel door het gehakt heen, dus vandaar. Afijn tot nu hebben onze honden gehaktmolens (tanden) voor de lamsribben ;) ;) ;)
Door casangio
#186945
Marion schreef: oei oei oei
;D
Ik heb een hele lading lamsribben door de gehaktmolen gedraaid :P
Ik heb van mijn moeder een ouderwetse degelijke Fleisch gehaktmolen gekregen. Hij kon de botten wel goed aan maar het kostte wel veel kracht van mijn kant. Leek wel of ik naar de sportschool was geweest.
Dat Zorro (onze bijna-pup, over anderhalve week komt hij) maar snel hele botten leert eten ::)
Daar zul je dan zeker een goede spierbundel in je armen van hebben gekregen ;) ;) ;) :D
Door Nelly
#191093
[quote="Lizzy"]
Is ie te koop? ;D
[/quote]Is volgens mij nog overal te koop hoor Lizzy, maar je draait je het schompes, echt waar. Zou het lekker bij m'n electrische molen houden
Door Lizzy
#192028
[quote="Nelly"]
[quote="Lizzy"]
Is ie te koop? ;D
[/quote]Is volgens mij nog overal te koop hoor Lizzy, maar je draait je het schompes, echt waar. Zou het lekker bij m'n electrische molen houden
[/quote]

Maar als je een lamsbot in een electrische molen steekt, loopt gelijk de motor vast ;D. En als je pech hebt (zoals wij ook al hebben gehad) staat de motor direct in de fik!
Door Truus
#192082
[quote="Lizzy"]
[quote="Nelly"]
[quote="Lizzy"]
Is ie te koop? ;D
[/quote]Is volgens mij nog overal te koop hoor Lizzy, maar je draait je het schompes, echt waar. Zou het lekker bij m'n electrische molen houden
[/quote]

Maar als je een lamsbot in een electrische molen steekt, loopt gelijk de motor vast ;D. En als je pech hebt (zoals wij ook al hebben gehad) staat de motor direct in de fik!
[/quote]
Ik heb er een van de rommelmarkt, nog in de verpakking. Zo'n ijzere zware die je op tafel klemt.
Ik weet er nog een te liggen hier in het dorp.
Is wel een beetje zwaar om op te sturen denk ik ?
Door Lizzy
#192101
Hihihi, ja, ik denk dat dat zo maar een vermogen kost Truus want dat ding weegt als lood! Maar, ik moet dus blijkbaar op rommelmarkjes gaan shoppen!?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door