Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door karray
#170323
Lizzy schreef:

Nou, Renate heeft zich al weer afgemeld. Blijkbaar geen behoefte om iets te leren..... Jammer he, dat ze zoveel onzin bij zo'n studie verspreiden.... Want deze onzin wordt weer aan vele hondenbaasjes verspreid.... :'(

Waar ik nog meer verbaast over bent is dat er geen 1 blijkbaar hier vraagtekens bij zet en als zoete koek zo overnemen
Door yalla
#170324
k9-nero schreef: stokvis en gedroogde pens haal je ook gewoon in de dierenspeciaal zaak ?

ik gaf eigenlijk een varkensoor om de hond toch te laten kauwen is stolvis en gedroogde pens daar ook goed voor?
Beter is je hond te laten kauwen op goeie, rauwe, botten. Ordell heeft ze voor je ;)
Door k9-nero
#170325
yalla schreef:

Beter is je hond te laten kauwen op goeie, rauwe, botten. Ordell heeft ze voor je ;)



zijn dat die botten die hij ook haalt bij het versvoer. Dan heb ik nog een vraag ik heb nog een labrador kan die ook dezelfde botten eten of moet ik dat apart houden?
Door yalla
#170327
k9-nero schreef:




zijn dat die botten die hij ook haalt bij het versvoer. Dan heb ik nog een vraag ik heb nog een labrador kan die ook dezelfde botten eten of moet ik dat apart houden?
Antwoord op beide vragen is JA :D
Door k9-nero
#170330
de labrador kan ze ook eten dus geeft geen problemen
dus

dank je zal die binnenkort meenemen bij ordell
Door Peet
#170332
tenzij de lab een "brokkenhond"is...dan moet je toch eerst voorzichtig zijn??

Ik bedoel: een brokkenhond mag je toch niet zomaar over zetten naar botten?
Door yalla
#170335
Peet schreef: tenzij de lab een "brokkenhond"is...dan moet je toch eerst voorzichtig zijn??

Ik bedoel: een brokkenhond mag je toch niet zomaar over zetten naar botten?
Dave geeft aan beide honden BIBI als ik het wel heb ???
Door k9-nero
#170336
nee, ik geef de labrador momenteel nog brokken.

dus snap dat ik dan wel voorzichtig moet zijn
Door yalla
#170337
k9-nero schreef: nee, ik geef de labrador momenteel nog brokken.

dus snap dat ik dan wel voorzichtig moet zijn
Nee niet voorzichtig zijn, gewoon niet doen :o
Of beter: gewoon BIBI geven en wel doen 8)
Door Peet
#170343
yalla schreef:

Nee niet voorzichtig zijn, gewoon niet doen :o
Of beter: gewoon BIBI geven en wel doen 8)
precies...dabedoellik
Door karray
#170351
yalla schreef:

Nee niet voorzichtig zijn, gewoon niet doen :o
Of beter: gewoon BIBI geven en wel doen 8)

Of nog beter, eerst aam Bibi laten wennen, daarna absoluut doen
Door yalla
#170352
karray schreef:


Of nog beter, eerst aam Bibi laten wennen, daarna absoluut doen
Ja natuurlijk ;D
Door danja
#171602
Nou ik heb wel wat aangehaalt met mijn vraag.
Nu weet ik wel waarom hij pinnokio heet ;D.

Aan Benji heb ik gemerkt dat hij waarschijnlijk niet echt een barfertje is, maar Danja weer wel. Ik had lamsvlees door hun eten gedaan en Benji likte ze af(energique) en legte het netjes naast zijn bakje. Danja vondt het erg smakelijk en dankte Benji voor zijn rauwe stukjes. ;D :D
Die kippenekies ga ik toch een keer proberen hoor. Benji zijn tandjes maak ik wel eens schoon met een haviktandje en ik poets ze ook. Moet het misschien wat vaker doen. :P
Groetjes Anneke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door