Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MarijeJoanne
#165480
202spots schreef: Zoalng we het met elkaar eens zijn dat er rauwe Botten
rauw vlees/kip e.d,rauwe groente/fruit op 't menu staan dan weten we wel wat we bedoelen!! ;D
Daar ben ik het mee eens ;) .
Door MarijeJoanne
#168396
Maar we zijn nu al een paar daagjes verder ;D en ik vroeg me af wat je ging doen?

Wanneer ga je verhuizen btw?
Als het nog een tijdje duurt, kun je misschien druppels gaan geven op voorhand, maar volgens mij moet je even van te voren daar mee gaan beginnen.
Heb je daar al naar gekeken?
Door Bo
#169537
De verhuizing op zich duurt nog wel even. Het is een huurhuis die helemaal is uitgeleefd, dus de woningstichting moet de boel eerst nog helemaal opknappen. Dat duurt nog wel een week of 3. Daarna moet ik zelf nog aan de slag. Maar omdat het nog wel even duurt voordat alle meubels er zijn (ga voor het eerst op mezelf wonen), gaan we heel rustig aan beginnen met verven, behangen etc. De verhuizing zal denk ik ergens in november plaatsvinden.
De tuin wordt wel meteen heel goed afgezet, zodat hij er in principe in moeten kunnen rondlopen.

Vorig weekend zijn mijn ouders een weekendje weg geweest en ik heb Bo goed geobserveerd. Eigenlijk is hij het hele weekend erg rustig geweest. Heb niet echt gemerkt dat hij mijn vader miste... Pas op het moment dat ze weer thuiskwamen was hij door het dolle heen. Volgens mij had hij toen pas in de gaten dat ze weg waren... Dus ik denk dat ik het er maar op waag... Het zal wel goedkomen...

In ieder geval wel bedankt voor de tips. En ik weet nu ook waar BARF voor staat. De Engelse én de Nederlandse vertaling ;)

Groetjes,

Irish
Door Bo
#169538
By the way... Ik wil jullie graag een foto van mijn hond laten zien, maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door