Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#161690
Fijn dat het weer iets beter gaat Joke. wel jammer dat de D.A. het niet heeft nagekeken, dan wist je het zeker of het een verstopping was. Nu blijft het toch gissen he.
Ofschoon het mij ook wel erg waarschijnlijk lijkt zo te horen.
Groetjes Truus.
Door ~Joke~
#161701
Penny is weer bij de da. Ze leek eerst beter te gaan maar ze begon in de loop van de middag weer over te geven. Ze wilde niet drinken en wat ik erin had gekregen kwam er weer uit. Ze had ook weer pijn. Ze ligt nu aan het infuus, slaapt en heeft niet meer overgegeven. Ze blijft vanacht bij de da. Ze vertelden dat het een zeer zware operatie is geweest.
Door ~Joke~
#161814
Bedankt allemaal. Ik zal blij zijn als ze weer zover zal zijn opgeknapt, dat ze in een onbewaakt ogenblik op tafel klimt en de hondenbakken snel leegeet zoals ze al een paar keer heeft gedaan..
Door ~Joke~
#162228
Allemaal hartstikke bedankt voor het meeleven! Het heeft vast geholpen! Toen ik vanmorgen belde wilden ze Penny nog tot 3 uur ter observatie houden. Als ze dan had gegeten en niet gebraakt mocht ze naar huis. Gelukkig bleef alles erin en om 3 uur kon ik haar ophalen! Ze was zoooo blij! En ik nog blijer!!! Ik heb dieetvoer meegekregen [alucupjes lam rijst van Leo]. Het laatste cupje mag ik met haar gewone voer mengen. Gaat dat niet goed dan moet ze op dieetvoer blijven zei de assistente. Maar dat is niet nodig heb ik al bekeken. Als de cupjes op zijn ga ik haar eerst een maand energique nr 4 geven en dan zo langzamerhand weer op eigengemaakt. Ik maal toch alles voor de honden.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op di 07 sep 2004, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door